![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() toimiiks se pippuripurkki ? ilman sitäkäänhän ne ei kai wörki ? ja jotta menis jankutukseks, niin siinehän vois ruuvata hiukan uudemman polven hehkutkin, ja releen... omaan aikoinaan laittelin siten, ja jopa alkoi hehkua ja käynnistyä ... käynnistyyks se lämpimänä kään ilman pilottia ?
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 21.03.2013 17:15 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Pippuripurkki toimii joten hehkutkin luulis toimivan ja nappaavat virtaakin mukavasti.
En ole pystynyt käyttämään moottoria kovinkaan lämpimäksi kun syyläri vaatii kunnostusta joten ei ole ollut paikallaan. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Vasta pariviikkoa sitten taistelin kun ei lähtenyt käyntiin millään, pilottia jos anto niin sen poltti ja sit jatku sahaaminen. Polttoaineletkussa, tankin ja siirtopumpun välissä oli pienenpieni halkeema joka ei vuotanut ulospäin. Senku korjas niin jopas läks tulille. Eli voisko ottaa ilmaa jostain niin että ei jaksa käynnistyä, onko eroa kaasupohjassa tai ilman kaasua?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Polttoainetankin virkaa hoitaa kanisteri, letkuja vaihettu ja suodattimen läpi huilaa polttoaine.
Startatessa kaasupolkimen asennolla ei ole mitään havaittavaa merkitystä. Mootori ollessa käynnissä ottaa kierroksia normaalisti tai sen mitä tonnin painoinen vauhtipyörä sallii ![]() Kyllä ilma vikakin on mahollista, kun starttauksen venyessä yritys huononee ja savuttaa vähemmän mutta toisaalta kun laittaa pilotilla käyntiin niin käy sen jälkeen ihan hyvin. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
katto(kaa)pa noita hehkutusaikoja, etenkin pakkasessa !!!!!!!!!!!
http://www.170v.de/yabbfiles/Attachments/Preheating.pdf
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Lähteekös se hetken käytyään ilman pilottia käyntiin?
__________________
Askolan Off-Road ry |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Syöttöpumppu väljä ja suihkut heikossa kunnossa, starttauksen alussa pyöräyttää hivenen nopeammin, niin silloin joku etementti antaa sen verran sumua, että kuumassa langassa räjähtää, muuten sumu niin heikkoa, että vain höyrystyy.
Ja sen takia lähtee pilotilla, että kun kierroksia on enenmmän, kuin startilla jaksaa pyörittää, niin horokin pumppu ei kerkeä vuotaa niin paljoa, että ei riittäs käynnissäpysymiseen. Jos saat sen syylärin korjattua, niin pistä sinne kanisteriin puolet 2T öljyä ja puolet dieseliä, ja mahd. mukaan aja maksimikuormituksella kone kuumaksi, että paaraneeko käynnistyvyys. Onhan tuossa rivipumppu, ja onko peräti pakkosyöttö? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ongelma | risukärsä | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 6 | 10.04.2010 05:28 |
Vinssi ongelma | ugly_hj | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 29.06.2005 11:53 |
Ongelma? | SukiSuki | Chit-Chat | 2 | 06.06.2005 21:21 |
Ongelma | Lars | Rakas Päiväkirja | 0 | 06.09.2002 05:26 |