![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Noita on aikanaan myyty aika vähän mikä näkyy tietty tarjonnan pienuutena ja esim. varaosien hinnoittelussa. Tosin nykyään kaiken saa tilattua netistä halvalla kotiovelle ![]() Eli osta pois jos halvalla saat, todella hyvä käyttöauto.
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#2
|
||||
|
||||
|
onkos tietoa tuleeko täys tuho jos remmi poikkee?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ei tule. G13BB on ympäri pyörivä kone.
![]() EDIT: Siis jos kyseessä nyt on tuo 1.3 kone. En muista mitä kaikkia balenoon oli tarjolla...
__________________
-Pauli- |
|
#4
|
||||
|
||||
|
1,6 on tuos?
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Taitaa olla G16B tyypin mosa tuossa, eli ruisku ja 16 venttiiliä. Uskaltaisin väittää, että on ympäripyörivää mallia mutta varma en ole. Tarvii tutkailla....
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Välillä alkaa hiukka ketuttaan ku aina pitää jotain rempata ku ajaan pitäis lähtee.
No tälläkertaa ei kympin mittaristoon syty öljyn merkkivalo kun virrat on päällä(ennen siis syttynyt ja sammunut kun auton käynnistänyt)polttimo on ehjä ja liitin oli mittariston takana kiinni kunnolla. Öljynpaine anturistahan menee suoraan johto mittaristoon, eli onko muita vaihtoehtoja kun anturi rikki ja sen takia ei sytytä lamppua..kun laitan anturin johdon maihin niin eikös silloin pitäisi lampun syttyä? Mitäs pitäis tarkastaa?
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 Viimeksi muokannut Kekkeruusi : 23.03.2013 18:22 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Voi olla myös pistokkeen liittimet löysiä mittariston tappeihin. Meidän suikassa ei palanut mitkään valot mittarissa ei ees taustavalot. Räpläsin mittarin johtoja ja paloi vähän aikaa, seuraavan kerran laitoin virrat päälle eikä taas palanut mitään niin otin kaikki johdot irti yks kerrallaan pistokkeesta ja kiristelin pihdeillä niitä vähän lyttyyn. Ne lähteen pistokkeesta irti vaikka klemmarilla kun työntää vastapuolelta semmoseen koloon siinä pistokkeessa. Eli siis voi olla kontaktihäiriötä liittimissä.
|
![]() |
| Luokat |
| samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
| Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
| Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
| Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
| Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |