![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() Ottiatuota...
Kemppilukoksi kutsutaan tasauspyörästöä joka on ihan kylmän viileästi vaan hitsattu kiinteäksi, eli tasauspyörästö ei enään toimi vaan molemmat pyörät vetää aina oli tilanne mikä tahansa.
Asfaltilla jyrkkään kääntäessä sen kyllä huomaa. Eteen harvemmin kemppilukkoja värkkäillään, kun auton kääntösäde muuttuu aivan törkiäksi. Napalukoilla taas kytketään siellä edessä ne vetoakselssonit niihin napoihin. Napalukot auki ja siitä pikkukepistä takaveto piälle, niin ajaessa ei etuvetarit pyöri. Napalukot kiinni, niin ajessa takavedolla eturenkaat pyörittää vetareita. Nelivedolla napalukot auki, niin etuvetarit kyllä pyörii, mut veto ei välity etupyörille (ainakaan niinkuin kuuluisi) Nelivedolla napalukot kiinni, niin veto välittyy myös niihin etupyöriin niinkuin insinööri on suunnitellutkin. Sitten se jakolaatikon pikkuskepa siinä vaihekepan vieressä. Mikäli vakiohilut. Vasemmalla alhaalla: H2wd Nopea takaveto Oikealla alhaalla: H4wd Nopea neliveto Oikealla ylhäällä L4wd Hidas neliveto (ryömintä, maastoajo) (en ole merkinnöistä satavarma) Nämä ovat omia käsityksiäni. Viisaammat korjatkoon antamiani virheellisiä lausuntoja ![]() Toivotaan et edes osa meni oikein. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
No tuo selvensi asiaa mukavasti! Kiitokset PajeAmille!
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Aloitteleva harrastja itsekkin ja alla -89 L200:nen citymaasturi |
#5
|
||||
|
||||
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=maKTpFXjro4[/QUOTE]
VOI VITTU TUO VAAN PARAS.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() nimittäin kertomaan blondien järjenjuoksun ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tuo on kyllä niin hyvä!
![]() |
![]() |
Luokat |
mitsubishi, pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Mitsubishi Pajero 1987 2.5td | _kauppinen_ | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 21.12.2012 20:02 |
Myydään Mitsubishi Pajero 2,5Td vm-88 | jphyvarinen | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.09.2012 08:03 |
Myydään Mitsubishi Pajero 2,5TD PÄTKÄ -86, Tervossa | Aapor | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 24.07.2012 16:42 |
Myydään mitsubishi pajero -88? 2.5TD 450E | tapsa4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 22.09.2011 22:01 |
Myydään Mitsubishi pajero -88 2,5TD | awd | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 10.12.2010 09:47 |