Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.03.2013, 20:35
_kekkula_:n Avatar
_kekkula_ _kekkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland
Viestit: 919
Perusasetus

Jyrkkä ei kierrejousille,
ainaki tähä autoon. Porin suunnalta kuului jotenki että "ei porttaali auton tarvi joustaa,onhan siinä isot renkaat ja lukot"

Jos mää joskus jonku kierrejousi auton teen niin siinä pitää olla huippu super neli linkki edessä ja takana, tollain teme74:n suzukin tapaan.

Ja juu kyllä pitäis olla keskellä ja pitäis olla joustoja rajoittamaton mutta kun ei se ihan oo keskellä. Se on niin keskellä kun turvallisesti ja kohtuu työllä saa. Ehkä sais tehtyä jonkinlaisen mutka tangon mut mut. Tietenki jos korottaa autoa vaikka metrin nii on tilaa laittaa suoraan öljypohjan alle.

Huomenna nysvään pitemmän riipun tangon päähän ja ajan renkaan tynnyrin päälle tai ainakin pitkän kalja purkin ehkä jopa pin'tin päälle

__________________
PäHäMa
MMC
Slck
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.03.2013, 20:48
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.736
Perusasetus

kyllä sinne öljypohjan alle mahtuu sellanen mutkamalli. että saa silti tappeihin riittävästi korkeus eroo että kestää, ja kun tekee paksusta kamasta niin ei murrukkaan rikki! voin ottaa omasta kuvan jokupäivä jos jaksaa/muistaa...

niin ja mikäli oikein muistan niin mulla ei ole alemman tapin ympärillä mitää puslaa vaan ihan vaan hitsattu tapille sopivan kokonen holkki.
ylemmässä on joku pusla jotta ei jurnuuttais ajossa, mut tie onko sekään tarpeellinen... ja ollu jo monta vuotta autossa ja ajettu maastossa, ja tiellä.

että ei sinne kovin kummosia holkkeja kannata suunnitella jos laittaa sen tangon vaan keskelle. ja tosi tukevilla korvilla akseliin, ku ne on taipunut kans parissa ekassa kokeilu versiossa...

Viimeksi muokannut Jani E : 19.03.2013 20:56
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.03.2013, 21:22
_kekkula_:n Avatar
_kekkula_ _kekkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland
Viestit: 919
Perusasetus

Sulla oli profiilis yks kuva etu akselilta mutta ei ihan saanu selvää, että jos viittit laittaa kuvaa.

Huomenna meen tosiaan tutkimaan, pitää miettiä kunnolla sitä mutkamallista
__________________
PäHäMa
MMC
Slck
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.03.2013, 06:16
hiluvitkutin:n Avatar
hiluvitkutin hiluvitkutin ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: keitele, Finland.
Viestit: 2.366
Perusasetus

En kyllä keksi miks se pitäs olla akselin keskellä? Samanlainen väännätyshän sinne tulee olipa millä kohtaa akselia tahansa.? Ainoo mikä tulee mieleen ni keskellä akselia ylä-ala liike jää vähemmälle. Tä? Jospa ne nivelet tulis tänään ni pääsis kokeilemaan...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.03.2013, 13:02
_kekkula_:n Avatar
_kekkula_ _kekkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland
Viestit: 919
Perusasetus

Ha hii.

Tilasin toyotalta juuri kolme minuuttia sitten tiivistys tarpeita jo 507tkm ajettuun ohjaustehostimen pumppuun, hinta vaivaiset 50e, aika halpaa? En kyllä tiedä on sielä muutaku joku paperi tiiviste. No mutta jostain tai joltain kuulin joskus että on aika paha homma huoltaa tuo tehostajanpumppu. Onko näin? Tarvitaanko mitään erikoista?
__________________
PäHäMa
MMC
Slck
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.03.2013, 19:14
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja _kekkula_ Näytä viesti
Tarvitaanko mitään erikoista?
vähintään 2 viinaan menevää tomeraa apuria
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.03.2013, 19:56
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.736
Perusasetus

tollanen käyrävarsi mulla sie on.
ainevahvuus olis saanu olla pikkasen paksumpi ku toi oli jotain vanhaa sinkittyä vesijohtoputkee ja murtu poikki toi yläputki joskus, jonka jälkeen lisäsin noi latta vahvikkeet.
vois olla hyvä jos laittais sivut heti umpeen 2-3mm pellillä.



rungon päässä on riipuke joka ei voi nuljahtaa väärinpäin.
puslina muistaakseni hiluxin jousen puslat.
ja tonne putken sisälle on hitsattu kaksi mutteria ja niihin pyöritelty pultti jonka päässä on noi puslat, antaa periksi kiertoliikkeessä. sais olla kyllä isompaa ku 24mm. mutta nippa välissä niin kestänyt ihan ok!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HaMaas Hilux azizp Maasturiprojektit 35 15.07.2010 16:55
HJ-60 projektia jampeli Maasturiprojektit 66 21.09.2009 14:32
RJ-70 projektia jampeli Maasturiprojektit 30 14.11.2007 20:07
Rakkaalla lapsella monta nimeä(kö)? HEKULIINI Chit-Chat 11 02.03.2005 15:29


Sivu luotu: 11:25 (GMT +2).