![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
pätevän olosta saumaa vakaamattomasta kädestä huolimatta! itsellä sama rojektia patrollin kanssa! itse olen pähkäillyt miten sais ton palkin htsuuteltua helman takaakin? miten sä teit saisko kuvia
|
|
|
|||
|
|||
|
Kuvia ei ole vielä laittaa, kun tuota takapuolta en ole vielä hitsannut.. Mutta ajatuksena oli jatkaa edellisen helman reuna palkkiin asti, sekä laittaa ~100x4mm lattaa palkin alareunan ja lattian välille viistottain. Jos ei sillä kestä paikallaan, niin sitten pitää sottailla enemmänkin..
|
|
|
|||
|
|||
|
Mikäpä muuten mahtaa olla kuvassa esiintyvä mysteerikikkare? Siihen tuli konehuoneen puolelta letku, joka näytti siltä että se olis sivallettu puukolla poikki.
|
|
|
|||
|
|||
|
Projekti on jumissa vähintään yhtä väkevästi kuin kuvasta näkyy.
![]() Talliin tupsahti 250m2 edestä villaa, ulkovuori lautaa sekä muita tykötarpeita, joten Paharölli majoittuu ainakin kesään asti pihalla, eikä sitä viiti kursia tuolla pohjolan tallissa kun on niin helevetin kylymä. Sen verta pittää väkerrellä kuitennii jotta suap kesällä valjastaa Patrollin avuksi kuljettamaan tavaraa, tallilta talolle. Siitä tarinaa ja kuvaa kunhan suap taas jonkun hetken mielijohteen ja rupevvaa lavaa syntymään. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Tarjouksia erään renkaita | Ipe64 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 29.12.2010 10:20 |
| Olen näemmä unohtanut mainita erään seikan | VonLeka | Chit-Chat | 34 | 19.07.2010 09:05 |
| Myyty Gr patrollin kytkinpaketti uusi. | juhoke | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 06.08.2009 08:59 |
| Myyty 1kpl UUSI 33x12.5 bogger+uusi 8"vanne | make-lj | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 05.11.2008 16:36 |
| Efi-rankun bensapumpun herääminen? | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 06.09.2004 22:00 |