![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Mä kuskailin jonkin aikaa vieraiden, se tosin oli aikaa ennen noita lisävaatimuksia.
|
||||
|
||||
![]() Muah
Pakko tänne kirioottaa ku oon lueskellu teirän heppatyttöfantasioosta
![]() Olin tossa alottelemas hodarin moottoriremppaa ja kaveri raahas tallille jonkun tsirbulan ![]() ![]() ![]() ![]() MUTTTTTA!!! Tarinan hauskin puoli on se että muutaman päivän yhyresolon jäläkeen selvis jotta tämän likan kotona on hevoosia ![]() ![]() että tällästä tänään. ja eileen. ja huomenna. ja varmahan vuorenki päästä =) ![]()
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
|||
|
|||
![]() No uusi..:)
En omista hevosta, joten koukkua ei tarvita, kuhan ois miäs isolla Ämmällä
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tervetuloa Riikka1976 palstalle.
![]() Hiljaista on näköjään muutenkin täs topikissa ollut. Jospa se tässä kevään mittaan piristyy ![]() Vai joutaako kukaan enää treffailemaan? ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ihan ääneen hymyilin kun tätä topickia luin. Onse kumma mikä noissa heppatytöisse viehättää.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä Riikka1976, niin sitä pitää! Kyllä E-Savon miehillä kävi nyt tuuri, eikun ilmoittautumaan Riikalle ja treffeille!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
juu kyllä on etelä savon offareilla kiireitä justiinsa tulin venäjältä ja 2 viikon päästä uudelleen ja siinä välissä pittää auto pajottaa kuntoon
![]() ja vappaalla jalalla miekii oon ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mut toiset haluu pitää semmosen luotettavan käyttöpelin, ja ne yleensä pahastuu jos ehottelee tommosen kilpapelin hommaamista siihen rinnalle satunnaiseen käyttöön :-)
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hyviä neuvoja aloittelevalle offarille? | Jukkis | Chit-Chat | 19 | 19.08.2005 17:45 |
O: peltoauto tulevalle offarille | Kentsu | O/M/V Muut | 3 | 21.07.2005 18:29 |