![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Juu, mukana on oltu viime kesänä. Hintaa en muista, mutta kyllä Matti sulle puhelimessa sen kertoo. Homma oli järjestetty ammattitaitoisesti ja mukavaa oli. Anoppia ei meinannu saada bertan kabiinista pois ollenkaan .Suosittelen, siitä se lähtee... Tapsa - - Why golf when you can have sex ? - - - - Wisdom is what comes from making a shitload of mistakes - - - - Ne ovat karkaistua adamantiumia ja minä osaan lentää - -
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Sportingnewsin Fantasy Hockey - Arviota pelaajista | SamppaFIN | Jääkiekko | 12 | 08.04.2008 13:40 |
| Women's Ultimate Fantasy | SamppaFIN | Jokes | 0 | 23.01.2003 20:17 |
| Fantasy Hockey pooleja | SamppaFIN | Jääkiekko | 0 | 22.08.2002 15:03 |
| American Pie 2 & Final Fantasy | Lars | DivX / VCD / SVCD / XVid | 0 | 28.09.2001 18:29 |