![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Pelaako vinssin jarru kun runko on tolleen "väärinpäin"?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Hyvä kysymys?????? Ei hajuakaan....pitäsköhän huolestua jo?? Ei muuten, mutta taisin tunkee ensinnäkin rullalle liian pitkän vaijerin ja nyt pitäs vinssiä varmaan availla, kun ei tuu varppi ulos, ku moottorilla pyörittäen......juu ja hiukan vituttaa jo valmiiks, että onnistuinko jo hajottaan ton.....perkele
Pitää tänään koittaa motivoitua avaamaan se uudestaan ja tutkimaan, että mitä kävi.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Hämeen autosähköstä jokunen vuosi sitten ainakin pienin planeetta oli kohtuuhintainen, tuo taitaa kaivata vähän useamman osan. Näkyykö kuvissa kaikki vauriot? Ei murtunut kiinnityspulteista tai yhdistävistä raudoista ylhäältä? Onko kädessä ole suurin planeetta, josta planeettapyörien hampaat on murtunut lähinnä rumpua? Seuraavan planeetan aurinkopyörä murtunut myöskin rummun päästä? Onko tuo kehäpyörä ehjä?
__________________
Harbor Cruisers |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Hämeen autosähköön lähetetty kyselyä vinssin osista....niiden "vinssi mies" vaan sairaana, mutta palvelu tuntuu kyllä silti pelaavan. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Eilen piti vähän jotain puuhastella, mutta olihan pirun kylmä tuuli!!!!!! Ei se kesä tunnu koskaan tulevan
![]() Päätin kuitenki ryömiä auton alle ja rälläköidä "kantotutkan" pois, eli Kuttulandian kisoissa äkkiä tehty jakolaatikon hännän sujuspalkki. Pois vaan, jospa jossain vaiheessa alkais pikkuhiljaa askarteleen pohjapanssaria tuohon. Samalla kun auton alla ryömin, niin huomasin jäähdytysnestettä......lämppärin letkuliitos tihkuu ja pitäis kiristää. En meinaan eilen heti kiristäny, kun ei ollu ruuvaria taskussa....saas nähdä muistanko kirraa ennen Punkan ajoja ![]() Ja sit kuitenki tuollaiselle mallille jäi auto eilen illalla.......mitäs nyt seuraavaks ![]() |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Isommat renkaat tulossa? ![]() Aika hurjan näköinen toi jo poistettu lisäpalkki lootan alla. Jos ton jakiksen sais käännettyä vaateriin ja sais suorasta levystä panssarin? |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kyllä jenkit on fiksuja... | Uazmies | Linkit | 6 | 02.02.2011 22:58 |
| Kyllä lähtee! | KoniJeep | Chit-Chat | 3 | 27.04.2010 19:55 |
| Kyllä lähtee.. | Joske | Linkit | 5 | 28.01.2008 09:07 |
| Kyllä kulkee! | Zamppa | Chit-Chat | 23 | 01.10.2005 20:38 |
| Kyllä koittelee | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 12.09.2004 09:02 |