Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.03.2013, 10:09
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.618
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Mutta kyl se vinssikin sit lopulta pikku "venyttämisen" jälkeen sinne meni ja maskikin löysi paikkansa keulalta. Oli vaan sit niinku niiiiiiiii paskoja nippareita, että meinas mennä hermo. Niitä meni varmaa lähemmäs parikytä kipaletta poikki ja ihan vaan sormin vetämällä!!!!!!! Aivan paskoja, mutta tietty ainoita, mitä pajan nurkista satuin löytään. Nooo, jos maski putoo, niin pitää hakee parempia.
Ja sit ku se putoo ja ajat yli, ni multa löytynee melko ehyt maski

__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.03.2013, 15:53
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Pelaako vinssin jarru kun runko on tolleen "väärinpäin"?
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.03.2013, 07:55
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Pelaako vinssin jarru kun runko on tolleen "väärinpäin"?
Hyvä kysymys?????? Ei hajuakaan....pitäsköhän huolestua jo?? Ei muuten, mutta taisin tunkee ensinnäkin rullalle liian pitkän vaijerin ja nyt pitäs vinssiä varmaan availla, kun ei tuu varppi ulos, ku moottorilla pyörittäen......juu ja hiukan vituttaa jo valmiiks, että onnistuinko jo hajottaan ton.....perkele Pitää tänään koittaa motivoitua avaamaan se uudestaan ja tutkimaan, että mitä kävi.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.03.2013, 20:34
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.290
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Hyvä kysymys?????? Ei hajuakaan....pitäsköhän huolestua jo?? Ei muuten, mutta taisin tunkee ensinnäkin rullalle liian pitkän vaijerin ja nyt pitäs vinssiä varmaan availla, kun ei tuu varppi ulos, ku moottorilla pyörittäen......juu ja hiukan vituttaa jo valmiiks, että onnistuinko jo hajottaan ton.....perkele Pitää tänään koittaa motivoitua avaamaan se uudestaan ja tutkimaan, että mitä kävi.
Kerran vintturoitiin comeupilla niin että kelas väärään suuntaan narua. Meni jarru niin piukkaan ettei jaksanu moottorilla purkaa narua ulos, auto oli syvällä ja naru piukassa. Puukolla naru poikki ni toimis taas. Myöskin warnin jarrussa on kartio eri kulmassa eri suuntiin.
Hämeen autosähköstä jokunen vuosi sitten ainakin pienin planeetta oli kohtuuhintainen, tuo taitaa kaivata vähän useamman osan.

Näkyykö kuvissa kaikki vauriot? Ei murtunut kiinnityspulteista tai yhdistävistä raudoista ylhäältä? Onko kädessä ole suurin planeetta, josta planeettapyörien hampaat on murtunut lähinnä rumpua? Seuraavan planeetan aurinkopyörä murtunut myöskin rummun päästä? Onko tuo kehäpyörä ehjä?
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.03.2013, 09:30
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Kerran vintturoitiin comeupilla niin että kelas väärään suuntaan narua. Meni jarru niin piukkaan ettei jaksanu moottorilla purkaa narua ulos, auto oli syvällä ja naru piukassa. Puukolla naru poikki ni toimis taas. Myöskin warnin jarrussa on kartio eri kulmassa eri suuntiin.
Hämeen autosähköstä jokunen vuosi sitten ainakin pienin planeetta oli kohtuuhintainen, tuo taitaa kaivata vähän useamman osan.

Näkyykö kuvissa kaikki vauriot? Ei murtunut kiinnityspulteista tai yhdistävistä raudoista ylhäältä? Onko kädessä ole suurin planeetta, josta planeettapyörien hampaat on murtunut lähinnä rumpua? Seuraavan planeetan aurinkopyörä murtunut myöskin rummun päästä? Onko tuo kehäpyörä ehjä?
Juu rummun puolelta on noi hampaat paskana, kuten myös kehäkin. Toi iso planeettahan oli nyt sen verran tiukassa tossa kehässä kiinni, että ihan sai vasaralla irroittaa. En tajua vieläkään, että miten se noin hajos. Tosin olihan se aika huonolla hoidolla ollu ja vettä ja kuraa sisällä, että ei kai se pahimmillaan tarvii, kuin että joku hammas on ollu jo alustavasti murtunut, niin nyt sitten rasituksen alla porsi loputkin.

Hämeen autosähköön lähetetty kyselyä vinssin osista....niiden "vinssi mies" vaan sairaana, mutta palvelu tuntuu kyllä silti pelaavan.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.03.2013, 12:43
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Eilen piti vähän jotain puuhastella, mutta olihan pirun kylmä tuuli!!!!!! Ei se kesä tunnu koskaan tulevan


Päätin kuitenki ryömiä auton alle ja rälläköidä "kantotutkan" pois, eli Kuttulandian kisoissa äkkiä tehty jakolaatikon hännän sujuspalkki. Pois vaan, jospa jossain vaiheessa alkais pikkuhiljaa askarteleen pohjapanssaria tuohon.


Samalla kun auton alla ryömin, niin huomasin jäähdytysnestettä......lämppärin letkuliitos tihkuu ja pitäis kiristää. En meinaan eilen heti kiristäny, kun ei ollu ruuvaria taskussa....saas nähdä muistanko kirraa ennen Punkan ajoja


Ja sit kuitenki tuollaiselle mallille jäi auto eilen illalla.......mitäs nyt seuraavaks
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.03.2013, 14:07
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.566
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Ja sit kuitenki tuollaiselle mallille jäi auto eilen illalla.......mitäs nyt seuraavaks

Isommat renkaat tulossa?

Aika hurjan näköinen toi jo poistettu lisäpalkki lootan alla. Jos ton jakiksen sais käännettyä vaateriin ja sais suorasta levystä panssarin?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kyllä jenkit on fiksuja... Uazmies Linkit 6 02.02.2011 22:58
Kyllä lähtee! KoniJeep Chit-Chat 3 27.04.2010 19:55
Kyllä lähtee.. Joske Linkit 5 28.01.2008 09:07
Kyllä kulkee! Zamppa Chit-Chat 23 01.10.2005 20:38
Kyllä koittelee Epeli Tekniikka & Jutustelu 11 12.09.2004 09:02


Sivu luotu: 09:19 (GMT +2).