![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jos osakkaana niin kiitos ei, nykymääräyksillä ihan selvää rahanpaskaa pitää olla alkupanostukseen niin paljon jotta ei järkeä. - rakennusmääräykset - hygieniämääräykset -palourvallisuusmääräykset - terveellisyysmääräykset - ynnämuut yleistä terveyttä, vaaraa, tai hyvinvointia uhkaavat määräykset jne jne jne plaa plaa... Lisäksi sitä oheistoimintaa pitää olla koska kukaan ei tule jonnekkin lammenrantaa istumaan nuotion ääreen iltaa itikoiden syötäväksi siten että siitä leivän saa itselle. - Kävijänä? -paljonko maksaa - mitä rahalle saa vastineeksi - missä sijaitsee - oheispalvelut/tuotteet - muut lähialueen palvelut sekä siirtyminen niihin Jos ihan oikeesti suunittelee jotain liiketoimintaa josta leipää itselle tienaa niin karkee nyrkkisääntä on että 100K€ liikevaihtoa = 25000€ oma verotettava tulo. Tämä näin äkkikantaan kantapään kautta opeteltuna. SE on raaka laji oman itsensä herrana oleminen. Taskulaskin ja hyvä kirjanpitäjä on parempia kavereita kuin oma vaimo, and I shit you not. Jos sulla on telttasauna ja hyvä kaveriporukka. Kysy maanomistajalta lupa mennä lammen rantaan saunomaan ja rellestämään viikonlopuksi (pyydä maanomistaja mukaan), vietä rento vkl ja ota uusiksi joskus. Jos meinaat Turkkilaista kylpylää, käy ko. kunnan rakennusvalvonnasta kysymässä ja sitten kun laskin on antanut kylmät faktat, pakkaa teltta takakonttiin ja mene jonnekkin luvalliseen rantaan kylpemään viikonlopuksi. Nostan olematonta hattua ajatukselle, ja otan matsin Tapion kanssa sille. (tässä on Witun iso peukku ajatukselle, pientä viilausta vain)
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Olut polli | vepele | Chit-Chat | 29 | 02.11.2008 18:43 |
| Olut vs. Pimpparalla | Joske | Chit-Chat | 9 | 23.08.2008 16:27 |
| Olut kysymys... | SukiSuki | Chit-Chat | 30 | 04.04.2005 00:53 |
| Olut ei lihota | MäIte | Oluet | 0 | 07.06.2002 14:54 |
| Paha olut | Lars | Oluet | 0 | 22.09.2001 12:38 |