![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tajusin itse tuon kun noita paikoilleen vääntelin. Pitää laittaa jossain vaiheessa hankintalistalle sellaiset kulmanipat.
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Nyt rokkaa jarrut
Jarrujen kanssa oli ongelmia, mutta nyt ne on historiaa. Tänään on tallissa saatu jotain aikaiseksi Pohjapanssarin hioin ja maalasin. Pohjaanlyöntikumit tuli hifisteltyä paikoilleen ja maalia tuli vedeltyä paljaisiin paikkoihin. Vielä kun katon sais paikoilleen, niin olisin tyytyväinen. Miten tuon katon kanssa on? Mulla on 3mm alumiinia ja se tarttis jotenkin saada turvakehikkoon kiinni. Läpi en halua porata ja putkittaa. Miten se oikein kannattaa/pitää laittaa, että on sääntöjen mukainen ?Käykö jos hitsaa korvakkeet missä on reikä 8mm pultille?
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Hitsaile ne laput kehikon kulmiin ja vaikka keskelle ja läpipultilla katto niihin lappuihin kiinni. Ja kyllä kardaani käsijarru kelpaa.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Juu kardaanikäsijarru käy
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Säännöthän sanoo:
Lainaus:
Lainaus:
__________________
Harbor Cruisers |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Kiitti. Mä oon just tuota hakenut säännöistä, mutta en vaan löytänyt, tai en katsonut riittävän tarkkaan
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
|
#7
|
||||
|
||||
Pohjapanssari
Eilen hifistelin tosiaan tuon pohjapanssarin kuntoon. Vedin siihen paukkupullolla maalin päälle. On se vaan kumma juttu, kun kaikki paskarauta näyttää hyvältä maalattuna
![]()
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
| m.suzuki sj 410 ja suzuki jx | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.11.2006 16:14 |