![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
jarrusatulasta suoraan sivulle lähtevä letku on aika herkkä ottamaan osumaa maastoajossa ja kivikikkailussa, useamman kerran kaivettu satulasta irti katkenneen letkun jämiä. eikös tuollaisia nippoja ja banjopultteja saa millä saisi letkun lähtemään yläviistoon. saisi hyvästä vielä paremman! tässä huonohko kuva omasta laitteesta jossa tavallinen banjopultilla kiinnitettävä jarruletku suuntautuu ylöspäin. rakenne ei ole lähellekkään yhtä arka rikkoutumaan...
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tajusin itse tuon kun noita paikoilleen vääntelin. Pitää laittaa jossain vaiheessa hankintalistalle sellaiset kulmanipat.
|
||||
|
||||
|
Nyt rokkaa jarrut
Jarrujen kanssa oli ongelmia, mutta nyt ne on historiaa. Tänään on tallissa saatu jotain aikaiseksi Pohjapanssarin hioin ja maalasin. Pohjaanlyöntikumit tuli hifisteltyä paikoilleen ja maalia tuli vedeltyä paljaisiin paikkoihin. Vielä kun katon sais paikoilleen, niin olisin tyytyväinen. Miten tuon katon kanssa on? Mulla on 3mm alumiinia ja se tarttis jotenkin saada turvakehikkoon kiinni. Läpi en halua porata ja putkittaa. Miten se oikein kannattaa/pitää laittaa, että on sääntöjen mukainen ?Käykö jos hitsaa korvakkeet missä on reikä 8mm pultille?
|
|||
|
|||
|
Hitsaile ne laput kehikon kulmiin ja vaikka keskelle ja läpipultilla katto niihin lappuihin kiinni. Ja kyllä kardaani käsijarru kelpaa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Juu kardaanikäsijarru käy
|
||||
|
||||
|
Säännöthän sanoo:
Lainaus:
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Kiitti. Mä oon just tuota hakenut säännöistä, mutta en vaan löytänyt, tai en katsonut riittävän tarkkaan
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
| m.suzuki sj 410 ja suzuki jx | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.11.2006 16:14 |