Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.03.2013, 10:06
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.971
Perusasetus

PRKKL. Desire HD tippu eilen maahan ja näyttö tuhannen paskana. Toimii kyllä vielä mutta kuinka kauan. Tohon voisi tietty tilata kiinasta uuden lasin ja digitizerin (n. 30-40e) mutta liekö maksaa vaivaa kun puhelin 2v ja 3kk vanhakin. Kotivakuutukseen voisi tietty tota kysyy että mitä siitä vielä saisi korvausta.

Nyt pitäisi oikeasti etsi korvaava malli joka ominaisuuksiltaa vähintään yhtä hyvä tai parempi ja pitää olla 4G malli. Koko ei saisi olla paljoakaan 4,3" isompi eli noi 5" möröt kai voi unohtaa. Houkuttelevin olisi varmaan samsung galaxy s3 4G joka ei kauheesti isompi ole vaikka on 4.8". Melkein pitäisi olla joku malli jonka DNA kaupasta saa niin menis ehkä firman piikkiin. Mieluummin ottaisin pienemmän eli vaikka samsung s3 minin mutta sitä ei kai 4G versiona? Onko 4G S3 kokemuksia tai muista hyvistä 4G malleista?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.03.2013, 10:17
Tuomo Tuomo ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.04.08
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 788
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikjus Näytä viesti
PRKKL. Desire HD tippu eilen maahan ja näyttö tuhannen paskana. Toimii kyllä vielä mutta kuinka kauan. Tohon voisi tietty tilata kiinasta uuden lasin ja digitizerin (n. 30-40e) mutta liekö maksaa vaivaa kun puhelin 2v ja 3kk vanhakin. Kotivakuutukseen voisi tietty tota kysyy että mitä siitä vielä saisi korvausta.

Nyt pitäisi oikeasti etsi korvaava malli joka ominaisuuksiltaa vähintään yhtä hyvä tai parempi ja pitää olla 4G malli. Koko ei saisi olla paljoakaan 4,3" isompi eli noi 5" möröt kai voi unohtaa. Houkuttelevin olisi varmaan samsung galaxy s3 4G joka ei kauheesti isompi ole vaikka on 4.8". Melkein pitäisi olla joku malli jonka DNA kaupasta saa niin menis ehkä firman piikkiin. Mieluummin ottaisin pienemmän eli vaikka samsung s3 minin mutta sitä ei kai 4G versiona? Onko 4G S3 kokemuksia tai muista hyvistä 4G malleista?
No mulla on tollanen S3 firman piikkiin ollu käytössä kuukauden päivät, tai siis 2 viikkoa käytössä ja kaks huollossa. Eli perussettiä, kannattaa ostaa väh. kaks kerralla että saat sen huolto/käyttö/huolto-rumban pyörimään. Edellisiä Samsungeja oli kolme, yx käytössä, yx huollossa ja yksi varalla. Tää uus puhelin oli huollossa automaattisen ohjelmistopäivityksen takia joka aiheutti sen että puhelin ei edes lähtenyt päälle. Ja tämä tapahtui kun puhelin oli ollut käytössä n. 2 tuntia... Vittu että oli huumori herkässä.. Ja tuttuun tyyliin kaikki vitun tiedot meni osotekirjaa myöten...

Ei toi mulle ainakaan oo liian iso, pitkään mietin että ottaisko sen Noten vai ton. Nyt ottasin sitten sen Noten, en tiiä onko se sen parempi mutta olis isompi näyttö.

Viimeksi muokannut Tuomo : 15.03.2013 10:19
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.03.2013, 10:21
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.971
Perusasetus

Galaxy S4 olis kyllä aika nami spekseiltään jos tinkisi että koko saa olla sen 5". Varmaan parin kuukauden päästä saatavilla? Hyvällä säkällä DHD kestää kunhan ei lisää hajota näyttöä.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.03.2013, 17:26
IironSika:n Avatar
IironSika IironSika ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 15.05.03
Sijainti: Hollola, Finland.
Viestit: 2.384
Perusasetus

Mulla on S3 4G. Ei valittamista. Laturi hajos heti kärkeen, mut puhelin toimii. 4G on nopee, mutta vaan hyvässä verkossa. 21 meganen netti on ja parhaimmillaan pukkaa se 20 megaa.
__________________
Sika ajaa Possulla
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.03.2013, 14:27
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.894
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikjus Näytä viesti
Galaxy S4 olis kyllä aika nami spekseiltään jos tinkisi että koko saa olla sen 5". Varmaan parin kuukauden päästä saatavilla? Hyvällä säkällä DHD kestää kunhan ei lisää hajota näyttöä.
S4 on ulkoisilta mitoiltaa pienempi kuin S3 S3 on taas kookkaampi kuin esim. S2. S2 mallista on myös LTE malli saatavilla. Sitä en tiedä mistä sellaisen saa. Viimeisimmän firmis päivityksen myötä tuli noita S3 ominaisuuksia S2 luuriin. Veikkaan myös että noita S4 ominaisuuksia tulee S3 luuriin firmis päivityksellä. Ne ominaisuudet mitkä ei vaadi jotain anturia tms. mikä puuttuisi S3 luurista.

Mutta itse meinasin tuon S4 luurin ostaa. Toisaalta kiinnostais myös Xperia Z. Kooltaan hieman isompi kuin S4. Pituutta 2mm enemmän ja leveyttä 1mm enemmän. Painoa 16g enemmän. Mutta Xperia kestäisi vettä, IP57 sertifioitu. Tiedä sitten meinaako Sony julkistaa uudemman huippumallin tässä lähiaikoina? Hieman pienempi saisivat kyllä olla kooltaan. Tuo S3 luurikin on jo niin iso ettei sitä yhdellä kädellä voi oikein käyttää. S2 luuriin kaivannut vähän suurempaa resoluutiota, mikä tulisi tuon S4 fullHD resoluution myötä.

Tuosta gps + glonass yhdistelmästä lueskelin yhdestä lehdestä. Tarkkuun on kuulemma huomattavasti parempi kuin normi gps:llä. Gps:llä se heitto saattaa olla kymmeniä metrejä. Tuolla yhdistelmällä heitto on max. metrin luokkaa. Sen lisäksi glonass järjestelmän satelliitit on pohjoismaita ajatellen paremmin sijoiteltu. Gps ei kuulemma kierrä suoraan pohjoismaiden yli, mutta glonass kiertää. Tiedä sitten seuraako ne venäläiset tuon käyttöä jotenkin.. Enkä tiedä voiko tuolta jotenkin valita että mitä käytetään vai onko ne yhdistelmänä aina päällä?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.03.2013, 13:11
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.971
Perusasetus

Jeps eipä oikeen löytynyt vertaista joten S4 ennakkotilaukseen. Saas nähdä milloin tulee kun arvio viikot 17-19. Tuo glonas juttu on kyllä mielenkiintoinen ja täytyypä tutkia miten se toimii. Kyllä DHDkin toimi tosi hyvin käsigepsinä kotimaassa sekä venäjällä. Muutaman kerran tuli oikee tarve käyttää androziccia ja ozin karttoja kun muut suunnistuskapineet kyykkäsivät.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.03.2013, 15:52
mikaelt:n Avatar
mikaelt mikaelt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.11.08
Sijainti: Mikkeli, Otava
Viestit: 1.284
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti

Tuosta gps + glonass yhdistelmästä lueskelin yhdestä lehdestä. Tarkkuun on kuulemma huomattavasti parempi kuin normi gps:llä. Gps:llä se heitto saattaa olla kymmeniä metrejä. Tuolla yhdistelmällä heitto on max. metrin luokkaa. Sen lisäksi glonass järjestelmän satelliitit on pohjoismaita ajatellen paremmin sijoiteltu. Gps ei kuulemma kierrä suoraan pohjoismaiden yli, mutta glonass kiertää. Tiedä sitten seuraako ne venäläiset tuon käyttöä jotenkin.. Enkä tiedä voiko tuolta jotenkin valita että mitä käytetään vai onko ne yhdistelmänä aina päällä?
Mun sonyssä on glonas + GPS, ei voi valita, ainoastaan voi valita onko verkkoperustainen sijainnin määrittely päällä/pois. En ole myöskään löytäny mistään, vakio softista, tietoa siitä mitä satelliitteja käyttää.
- Ulkona ainakin tarkkuus ollut riittävä, eli sen mitä kartat kykenee näyttämään.
Lisäksi yks ilta, sängyssä makoilin ja testailin jotain...huomasin että sisältäkin paikannus löytyi. Paksut hirsiseinät, pienet ikkunan...Tosin kartan mukaan makoilin n. 2m päässä, eli talon ulkopuolella. Aikaisempi NokiaE75, Verkkokauppa navi tai GPS hiiri ei löytänyt signaalia kun ikkunasta ja silloin heitto oli luokkaa 10-50m!
__________________
----------------------------------------------

Team Tostanoin Facebookissa

www.maasturistit.fi
www.etsama.com
------Offroad team Over the Hill---------------
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 18.03.2013, 21:45
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Viestit: 793
Perusasetus

En tiedä toimivin, mutta ostin lumian 920 heti kun se julkaistiin, hyvin on toiminut ja vain kerran olen saanut tilttaamaan. Ostin samalla sellaisen kovakantisen nahkakotelon, ei ole yhtään kolhua päässyt puhelimeen vaikuttamaan. Akku tosiaan kuluu puoli hätäiseen kun surffailee paljon, langaton laturi on helppo ja toimiva, ei tarvi etsiä pimeässä sänkyyn mennessä laturin johtoa kun laskee vain yöpöydälle. Helppo käyttää ja mielestäni tuo yksi aloitussivu pitää puhelimen käyttämisen selkeänä, et joudu selaamaan niistä 7 aloitusnäytöstä ja kunkin 20 kuvakkeesta sitä oikeaa. Sovelluksiakin vissiin ihmiselle riittämiin. Muutama kämmi suunnittelussa mitkä itse tekisin toisin, kuten että yhdestä napista painamalla et saa valittua äänetöntä, soittoääntä tai soittoääntä+värinää.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 11.04.2013, 06:59
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.894
Perusasetus

Voivoi. Sällin Galaxy Mini antautui viimein. Oli tippunut sohvan väliin ja sohvan sänkymekanismi vähän jyräsi sitä. Melkein näyttö irtosi. Kyllä se vielä tuntuu käynnistyvän (äänistä päätellen), mutta näyttö on ihan mykkä. Olihan se jo 2v vanha. Kestänyt pesukoneet, lätäköt, vesisateet sun muut. Uutta samanlaista ei näytä saavan Siitä mainio että toinen sälli myös hukkasi luurinsa mökille. Sopivasti niin että sen luurin akku oli loppunut niin ei voi edes paikantaa sitä PRKL! Oon ollut kyllä erittäin tyytyväinen tuohon Galaxy Miniin. Toiminut mp3-soittimenä, pelikoneena, puhelimena, nettisurffailussa, videoiden katselussa ja parasta on tosiaan se kun luurin voi paikantaa.

Nyt katsotaan kuinka sällillä kestää Sony Xperia Mini luuri. Tytsyllä se on ainakin kestänyt hienosti kohta vuoden. Toiselle sällille pitää vielä keksiä joku halpa android luuri. Onko porukalla ehdotuksia hintaluokassa alle 120€. Jos ostan uutta luuria niin en tule siihen kyllä hyväksymään mitään 2.3 androidia. Se on jo niin vanha. Kyllä siinä pitää olla vähintään 4.0. Kamera tuntuu myös olevan aika tärkee pennuille. Tuossa Xperia minissä on 5 megapikselin kamera salamalla, mikä tuntuu ottavan todella hyviä kuvia.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty HP ipaq 614c Älypuhelin Finnmerchant O/M/V Muut 1 27.08.2009 19:24


Sivu luotu: 02:09 (GMT +2).