![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
joo ilmeisesti valmistettu muutamana vuonna -80 luvun puoli välissä aasian ja afrikan markkinoille mulla on tollasesta valokuva jossakin.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
keräily kappaleita kun ei ees gooogle tunne.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tässä ei nyt yksinkertasesti auta väittäminen ettei ole erilaisia koska itse olen omin silmin ollut noita alottajan kahta lootaa pyörittämässä vierekkäin pöydällä ja eroa tosiaan on !!
Toisekseen itseltä patusta löytyy myös hidas loota G1 (vai onko nyt sitten 61) merkinnällä tätä mun lootaa ei ole irrallaan käytetty mutta vuorotellen on ajettu tuon käyttäjä samurai susukin ekaksi kiini olleen lootan kanssa ja eron kyllä huomas (renkaat oli samankokoset) En tosin väitä että tuo 61 merkintä merkkaa juuri sitä hidasta kun ei omaa ole käytetty irti ja laskettu kierroksia joten tämä meidän ero saattais johtua erilaisista peristäkin kun en omien välityksiä ole katsonut ! mutta ainakin nuo alottajan kaks viis lovista jotka on nyt pöydällä on ainakin eri välityksillä. Lootien ero ei tokikaan ole niin iso että jos vakio kokosilla renkailla pikkupuolen ykkösellä peräkkäin kokeilee aika tarkkana saa olla että eroa pystys huomaamaan mutta tilanne muuttuu kun laitetaan yli 35" rengasta alle. EDIT. Tapsahan tuossa olikin jo ylempänä kertonut että kahdella välityksellä löytyy 5 lovista ja kun tuota ylempänä olevaa taulukkoa katsoo juuri tätä hitaampaa olis turbolla varustetuissa patuissa (minunkin on turbo) joten turbo patun loota olis sitten suzuki samurailla hakusessa mutta mikä on se numero laatikossa josta hitaan ja nopean erottaa juuri juttelinn alottajankanssa puhelimessa ja oli hakenut 61 merkinnällä olevan lootan siinä uskossa että se olisi hidas mutta näin ei kumminkaan ollut eli 61 ja 62 merkintä ei ole se mikä hitaan ja nopean erottaa. Viimeksi muokannut rulez : 15.03.2013 09:36 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
kone tyypit:
L28 = 2.8L bensa, pitkähäntänen laatikko, irtonaisella jakiksella. P40 = 4.0L bensa, ei tietoa minkä tyyppinen loota sd33 = 3.2L vapari diesel, yhtenäinen loota paketti vm80-83 nelilovisella ja uudemmat viislovisella sd33t = 3.2L turbodiesel, samanlainen loota kuin vm84-> vapareissa pietä eroa välityksissä, ei käytännön merkitystä juuri ollenkaan. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Okei tämä lista tuntuu järvevälta. Kun vielä noitten hitaan ja nopean vitoslootan merkintäeron jostain sais selville jotta tietäs irrallaan olevasta jo kumpaa on.
Tuosta että ei ole käytännön merkitysta voidaan olla monta mieltä. Jo 35" renkailla eron huomaa selvästi ja 37" jo haluaa ehdottomasti lyhyemmän ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tiedättekö mikä perävälitys on P40 koneisessa bensa pätkäpatrollissa?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan patrollimen vaihelaatikko | SAMURAI SUSUKI | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 11.03.2013 13:48 |
Myyty Lj:n vaihelaatikko | arska4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 31.01.2013 23:13 |
Myyty toyota hilux vaihelaatikko | tieto | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 29.01.2013 12:28 |
Ostettu patrolin vaihelaatikko | smgt | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 15.01.2012 18:54 |
Ostetaan Sd23 vaihelaatikko 2wd | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.04.2011 11:13 |