Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 12.03.2013, 11:26
TeTaVa:n Avatar
TeTaVa TeTaVa ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 16.08.11
Sijainti: Tornio, Suomi
Perusasetus

ärjyy70
Jaa sulle tuli la-puhelin. Olen Vaasassa ollu viikonlopun ja täällä vieläkin tuon biovoimalan avajaisjärjestelyissä. Tänään puretaan kamat ja huomena Torniota kohti. Ai ei ole sullekaan vastaillut ollenkaan. No vaihdetaan joskus nuo paketit keskenämme. Voisin pistää tulemaan mutta hintaa tulee noille lähettämisille sen verran, että valot saisi uutena kaupan hyllyltä. Se mocoma on kuitenkin sellainen joita ei juuri enää ole ja ennen rekkakuskina ollessani totesimme Mocoman 27 ja 45 parhaimmiksi puhelimiksi, niin siksi sen haluaisin. VHF on tietysti kantavampi ja se mulla on, mutta kun kaikilla ei sitä ole ja la-löytyy, niin saapa sitten yhteyden sillä. Siinä on myös ns. pa eli saa vaikka komentokaiuttimen kytkettyyä jos joskus olis sellaisesta hyötyä esim. Vapepa:n toiminnassa.

Vanha 12.03.2013, 11:39
ärjyy70 ärjyy70 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 30.10.11
Sijainti: Kilpisjärvi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TeTaVa Näytä viesti
ärjyy70
Jaa sulle tuli la-puhelin. Olen Vaasassa ollu viikonlopun ja täällä vieläkin tuon biovoimalan avajaisjärjestelyissä. Tänään puretaan kamat ja huomena Torniota kohti. Ai ei ole sullekaan vastaillut ollenkaan. No vaihdetaan joskus nuo paketit keskenämme. Voisin pistää tulemaan mutta hintaa tulee noille lähettämisille sen verran, että valot saisi uutena kaupan hyllyltä. Se mocoma on kuitenkin sellainen joita ei juuri enää ole ja ennen rekkakuskina ollessani totesimme Mocoman 27 ja 45 parhaimmiksi puhelimiksi, niin siksi sen haluaisin. VHF on tietysti kantavampi ja se mulla on, mutta kun kaikilla ei sitä ole ja la-löytyy, niin saapa sitten yhteyden sillä. Siinä on myös ns. pa eli saa vaikka komentokaiuttimen kytkettyyä jos joskus olis sellaisesta hyötyä esim. Vapepa:n toiminnassa.
Vastattu YV.llä
Vastaa lainaten
Vanha 12.03.2013, 12:04
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Blog Entries: 5
Perusasetus

Alkuperäinen ilmoitus on näköjään nyt merkattu myydyksi ja puhelinnumerokin poistettu.....ehkä en olis ostanut tän homman jälkeen tältä kaverilta, tosin ei vastannut mihinkään tiedusteluihinkaan et se siitä.

3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
Vanha 12.03.2013, 12:36
pahvi_ pahvi_ ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 08.12.11
Sijainti: Savonranta
Perusasetus

On tuolla profiilissa vielä numero näkyvissä jos joku haluu koittaa onneaan.

Kumma kaveri, luulis olevan miestä hoitaa homma kuntoon.
Vanha 12.03.2013, 12:39
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Question

mites modet palkitsee tällaisen myynnin jälkihoidon ja virheenkorjauksen ? Vaiko eikö mitenkään ? Banaania myyntilistalle ? luottamus tuppaa menemään kerralla...
Vanha 12.03.2013, 13:34
Aktiivijäsen++

Perusasetus

Näyttää tänäänkin noin puolisen tuntia sitten käyneen palstalla

Seuraa varmasti tätä threadia ja sen mukaan laittaa ilmonsa myydyksi jne. Naurettavaa.

Onneksi ei nyt mistään isosta summasta ollu kyse ja todnäköisesti pystytään korjaamaan tilanne TeTaVa.n kanssa keskenäämme.

Eikä tuo Spesialisti varmaan nyt ihmisenä ole huono, mutta sen verran pitää miestä/naista olla että kykenee korjaamaan tilanteen... Nuorelta kaveri näyttää tietojen mukaan olevan ehkä ei oo kerinny luonnetta vielä kasvattamaan. Tosin minä olen vielä nuorempi
Vastaa lainaten
Vanha 12.03.2013, 16:03
hitoy hitoy ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 15.04.10
Sijainti: kirkkonummi
Perusasetus

Ei muuta kun offarit kuljetus ketju käyntiin ja tavarat liikkumaan. Itse jos liikun ylemmäs täältä etelästä voin hyvinkin napata laa-an jostain ja viiä seuraavalle. Kaipa tuo myyjä nyt miettii että tavaroista saadut rahat menee tavaran uudestaan kuskaukseeni. Itse pitäisin nimeä ehkä tärkeempänä asiana... Nooh ihmisiä me vaan ollaan ja kukin tavallaan.

Any way. EHKÄ 25% tod. näköisyydellä olen liikkumassa tällä viikolla välillä k-nummi --- Ikaallinen.
Vastaa lainaten
Vanha 12.03.2013, 18:29
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari

Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Perusasetus

pääsiäisenä mun kyydissä pääsis etelästä kuhmon korkeudelle..
Vastaa lainaten
Vanha 12.03.2013, 18:30
rulez:n Avatar
rulez rulez ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 25.01.09
Sijainti: vimpeli
Perusasetus

Sen verta ketuttaa nämä ei vastata puhelimeen jos kauppa ei menny kuten piti niin koittakaas joku muu josko vastais.
Numero vanhasta ilmosta: 0404487913

sen verta paljon tulee itekkin netissä kauppaa väännettyä jotta jokainen näistä vastaamattomista tai "kusettajista" pitäs saada jollain tapaa kitkettyä ja osoitteet ja nimet esille vois olla ainakin jossain määrin toimiva ratkaisu !
Ketään ei toki saa yllyttää näissä osoitteissa käymään jottei seuraamukset ole sen mukaiset mutta pieni pelko vierailiasta kyllä luulisi osaa kylmäävän ainakin korjaamaan virheensä vaikka itselle siitä kustannuksia kertyiskin

Ja jos nuori herra kyseessä niin sanontahan mänee että minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa ja tässä tapauksessa ei liene paras toimintamalli !
Vastaa lainaten
Vanha 12.03.2013, 23:19
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru

Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ärjyy70 Näytä viesti
Näyttää tänäänkin noin puolisen tuntia sitten käyneen palstalla

Seuraa varmasti tätä threadia ja sen mukaan laittaa ilmonsa myydyksi jne. Naurettavaa.
Ja nyt n. 30 €:n takia pilaa maineensa... tyhmä!
Vastaa lainaten
Vanha 12.03.2013, 23:49
Aktiivijäsen++

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Ja nyt n. 30 €:n takia pilaa maineensa... tyhmä!
Juu. Onneks TeTaVa osas laittaa tänne chitchattii asiasta niin löydettiin toisemme

Harmihan tuo on kun kaveri on vielä aktiivijäsen eli tätä palstaa käyttänytkin jonkun verran ja osas kyllä hoitaa hommansa ihan hyvin kunnes aloitti mykkäkoulun...
Vastaa lainaten
Vanha 13.03.2013, 10:16
TeTaVa:n Avatar
TeTaVa TeTaVa ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 16.08.11
Sijainti: Tornio, Suomi
Perusasetus

Kylläpä tuli keskustelua aiheesta. Yllätti minut positiivisesti. Kiva huomata, kuinka hyvää ns. porukkahenkeä täällä on.
Vaihdetaan tavarat joskus keskenään ja annamme asian unohtua. Mitä tästä opimme... Sen saa jokainen itse päätellä. Olihan tämä viestiketju eräänlainen "mainos" ja suositus.
Vanha 13.03.2013, 14:39
^^spesialisti^^ ^^spesialisti^^ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 18.09.10
Sijainti: keuruu
Perusasetus

hoplaa!!täällä ollaan!sori on ollu vähä huonot ajat sättäillä netissä töitte ja kaiken muunkin takia!en oo mikää kusettaja jos siitä lähetään ja jos pojille/miehille käy nii lähettätte paketit keskenänne ja laitatte mulle tilinumerot ja matkakulut!?!?käykö?eli homma meni niin että vein 2 kpl pakettia matkahuoltoon ja sanoin että mikä menee mihinkin,mutta jossai välissä se muija sit vissiin laitto ne tarrat väärin päin........ja joku mainitti että puhelimella ei saa kiinni, se on paskapuhetta!
Vastaa lainaten
Vanha 17.03.2013, 14:17
Aktiivijäsen++

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ^^spesialisti^^ Näytä viesti
hoplaa!!täällä ollaan!sori on ollu vähä huonot ajat sättäillä netissä töitte ja kaiken muunkin takia!en oo mikää kusettaja jos siitä lähetään ja jos pojille/miehille käy nii lähettätte paketit keskenänne ja laitatte mulle tilinumerot ja matkakulut!?!?käykö?eli homma meni niin että vein 2 kpl pakettia matkahuoltoon ja sanoin että mikä menee mihinkin,mutta jossai välissä se muija sit vissiin laitto ne tarrat väärin päin........ja joku mainitti että puhelimella ei saa kiinni, se on paskapuhetta!
Älä viitsi naurattaa koska oot kuiteski palstan tietojen mukaan kerinnyt käydä palstalla aika paljon ja väität ettei oo aikaa Olen soittanut ja tekstiviestiä myös lähettänyt ja tämä ei ole paskapuhetta.

Jos mun aikaisempia viestejä tässä threadissä katot niin huomaat että en ole sanonut sinua kusettajaksi, päinvastoin sanoin että ihmisiä me kaikki ollaan ja virheitä sattuu, mutta sanon että oikeasti tosi huonosti hoidettu tää homma. Se ei ole asiakkaan ongelma että sulla on elämässäs kiireitä eiköhän meillä kaikilla työssäkäyvillä ole...

Kyllä siinä varmasti joku mättää ku TeTaVa ja mä ollaan epätyytyväisiä.

Ole rauhallisin mielin en tule käymään ovella ja homma hoidossa TeTaVan kanssa.
Vastaa lainaten
Vanha 17.03.2013, 16:34
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ärjyy70 Näytä viesti
Älä viitsi naurattaa koska oot kuiteski palstan tietojen mukaan kerinnyt käydä palstalla aika paljon ja väität ettei oo aikaa
Mulla ainaki firefoxi avaa offipalstan selaimeen aloitussivukimarassa, avasi sen kuka tahansa. Eli tätä ei ihan sinisilmäisesti kannata vouhottaa että varmasti oot käyny palstalla...
Esimerkkinä mun omaa henkilökohtaista konetta käyttää muutkin ja saattaa vahingossa avata mun profiililla selaimen ja tadaa - oon käyny offipalstalla.

Tuohon puheluun/viestiin vastaamiseen en ota kantaa, huomautinpa vaan tämmösestä teknisestä pikkuseikasta, joka on mahdollinen.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ostin kompuran.. samix Chit-Chat 9 10.09.2008 21:15
Ostin sitten urakkakoneita VonLeka Chit-Chat 12 08.09.2006 15:24
Lällärin lupatarra zarkkis Tekniikka & Jutustelu 4 27.02.2006 18:36
Ostin sitten HJ:n akke Tekniikka & Jutustelu 7 16.03.2005 20:17
Ostin sitten lj:n bj45lava Tekniikka & Jutustelu 9 08.11.2004 09:04