![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() ärjyy70 Jaa sulle tuli la-puhelin. Olen Vaasassa ollu viikonlopun ja täällä vieläkin tuon biovoimalan avajaisjärjestelyissä. Tänään puretaan kamat ja huomena Torniota kohti. Ai ei ole sullekaan vastaillut ollenkaan. No vaihdetaan joskus nuo paketit keskenämme. Voisin pistää tulemaan mutta hintaa tulee noille lähettämisille sen verran, että valot saisi uutena kaupan hyllyltä. Se mocoma on kuitenkin sellainen joita ei juuri enää ole ja ennen rekkakuskina ollessani totesimme Mocoman 27 ja 45 parhaimmiksi puhelimiksi, niin siksi sen haluaisin. VHF on tietysti kantavampi ja se mulla on, mutta kun kaikilla ei sitä ole ja la-löytyy, niin saapa sitten yhteyden sillä. Siinä on myös ns. pa eli saa vaikka komentokaiuttimen kytkettyyä jos joskus olis sellaisesta hyötyä esim. Vapepa:n toiminnassa.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Alkuperäinen ilmoitus on näköjään nyt merkattu myydyksi ja puhelinnumerokin poistettu.....ehkä en olis ostanut tän homman jälkeen tältä kaverilta, tosin ei vastannut mihinkään tiedusteluihinkaan et se siitä.
|
|||
|
|||
![]()
On tuolla profiilissa vielä numero näkyvissä jos joku haluu koittaa onneaan.
Kumma kaveri, luulis olevan miestä hoitaa homma kuntoon.
|
|||
|
|||
![]()
mites modet palkitsee tällaisen myynnin jälkihoidon ja virheenkorjauksen ? Vaiko eikö mitenkään ? Banaania myyntilistalle ? luottamus tuppaa menemään kerralla...
|
|||
|
|||
![]()
Näyttää tänäänkin noin puolisen tuntia sitten käyneen palstalla
![]() Seuraa varmasti tätä threadia ja sen mukaan laittaa ilmonsa myydyksi jne. Naurettavaa. Onneksi ei nyt mistään isosta summasta ollu kyse ja todnäköisesti pystytään korjaamaan tilanne TeTaVa.n kanssa keskenäämme. Eikä tuo Spesialisti varmaan nyt ihmisenä ole huono, mutta sen verran pitää miestä/naista olla että kykenee korjaamaan tilanteen... Nuorelta kaveri näyttää tietojen mukaan olevan ehkä ei oo kerinny luonnetta vielä kasvattamaan. Tosin minä olen vielä nuorempi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ei muuta kun offarit kuljetus ketju käyntiin ja tavarat liikkumaan. Itse jos liikun ylemmäs täältä etelästä voin hyvinkin napata laa-an jostain ja viiä seuraavalle.
![]() ![]() Any way. EHKÄ 25% tod. näköisyydellä olen liikkumassa tällä viikolla välillä k-nummi --- Ikaallinen. |
|
||||
|
||||
![]()
pääsiäisenä mun kyydissä pääsis etelästä kuhmon korkeudelle..
|
|
||||
|
||||
![]()
Sen verta ketuttaa nämä ei vastata puhelimeen jos kauppa ei menny kuten piti niin koittakaas joku muu josko vastais.
Numero vanhasta ilmosta: 0404487913 sen verta paljon tulee itekkin netissä kauppaa väännettyä jotta jokainen näistä vastaamattomista tai "kusettajista" pitäs saada jollain tapaa kitkettyä ja osoitteet ja nimet esille vois olla ainakin jossain määrin toimiva ratkaisu ! Ketään ei toki saa yllyttää näissä osoitteissa käymään jottei seuraamukset ole sen mukaiset mutta pieni pelko vierailiasta kyllä luulisi osaa kylmäävän ainakin korjaamaan virheensä vaikka itselle siitä kustannuksia kertyiskin ![]() Ja jos nuori herra kyseessä niin sanontahan mänee että minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa ja tässä tapauksessa ei liene paras toimintamalli ! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Juu. Onneks TeTaVa osas laittaa tänne chitchattii asiasta niin löydettiin toisemme
![]() Harmihan tuo on kun kaveri on vielä aktiivijäsen eli tätä palstaa käyttänytkin jonkun verran ja osas kyllä hoitaa hommansa ihan hyvin kunnes aloitti mykkäkoulun... |
|
||||
|
||||
![]()
Kylläpä tuli keskustelua aiheesta. Yllätti minut positiivisesti. Kiva huomata, kuinka hyvää ns. porukkahenkeä täällä on.
Vaihdetaan tavarat joskus keskenään ja annamme asian unohtua. Mitä tästä opimme... Sen saa jokainen itse päätellä. Olihan tämä viestiketju eräänlainen "mainos" ja suositus.
|
|||
|
|||
![]()
hoplaa!!täällä ollaan!sori on ollu vähä huonot ajat sättäillä netissä töitte ja kaiken muunkin takia!en oo mikää kusettaja jos siitä lähetään ja jos pojille/miehille käy nii lähettätte paketit keskenänne ja laitatte mulle tilinumerot ja matkakulut!?!?käykö?eli homma meni niin että vein 2 kpl pakettia matkahuoltoon ja sanoin että mikä menee mihinkin,mutta jossai välissä se muija sit vissiin laitto ne tarrat väärin päin........ja joku mainitti että puhelimella ei saa kiinni, se on paskapuhetta!
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Jos mun aikaisempia viestejä tässä threadissä katot niin huomaat että en ole sanonut sinua kusettajaksi, päinvastoin sanoin että ihmisiä me kaikki ollaan ja virheitä sattuu, mutta sanon että oikeasti tosi huonosti hoidettu tää homma. Se ei ole asiakkaan ongelma että sulla on elämässäs kiireitä eiköhän meillä kaikilla työssäkäyvillä ole... Kyllä siinä varmasti joku mättää ku TeTaVa ja mä ollaan epätyytyväisiä. Ole rauhallisin mielin en tule käymään ovella ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Esimerkkinä mun omaa henkilökohtaista konetta käyttää muutkin ja saattaa vahingossa avata mun profiililla selaimen ja tadaa - oon käyny offipalstalla. Tuohon puheluun/viestiin vastaamiseen en ota kantaa, huomautinpa vaan tämmösestä teknisestä pikkuseikasta, joka on mahdollinen.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
Ostin sitten urakkakoneita | VonLeka | Chit-Chat | 12 | 08.09.2006 15:24 |
Lällärin lupatarra | zarkkis | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.02.2006 18:36 |
Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |