![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
|
#2
|
||||
|
||||
Ovet
Tänään olen oikeasti saanut jotain näkyvää aikaiseksi
Sisäpuolelle tulee vielä jäykkäri ja päälle ohut noin 20mm paksu alumiiniputki. Sen taitan seuraamaan yläpinnan kaarta. Tarkoitus oli hitsata putki ja jäykkäri kiinni puikolla, mutta mun puikkokone sanoi yhteistyösopimuksen irti. Ihan just mun huonoa tuuria ![]() Soitin tänään ja kyselin tarjouksia ac/dc tigistä. Sen verran on pakko uhrata, että saa kunnon koneen. Mulla on kyllä sellainen vanha raapaisutiggi, mutta sillä ei saa alumiinia hitsattua. ![]() Jarruhilppeitä odotellessa
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Jos suosit suomalaista niin ehdotan kysymään myös tarjousta suoraan
tehtaalta esim.Lahdesta. Ostin itelle työkoneeks kesällä uuden Migin suoraan tehtaalta ja yllätys oli suuri kun vertasin jälleen myyjiltä saamiini tarjouksiin. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Asiallinen kampe, hyvällä maulla rakenneltu!
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
|
#5
|
||||
|
||||
|
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tänään tuli sähköposti, että jarrukamat on jo matkahuollossa lähdössä tänne päin
![]() Taas on Teme kuin pikku poika(vaikka en niin pieni ole) jouluna
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
|
#7
|
||||
|
||||
Jarrut
Jarruhilut tuli eilen matkahuollosta, niin kuin pitikin. Muutama liitin oli väärä(oma moka), mutta huomenna on taas oikeat liittimet Salon matkahuollossa
Liittimet ja paljon muutakin olen tilannut tuolta: http://www.bjorkmotorsport.com/ Kyseinen firma mainostaa nopeaa toimitusta. Se todellakin on nopea toimitus. Tämän voin sanoa vuoden kokemuksella ja useita tilauksia tilanneena. ![]() Kuva jarruliittimistä Tässä kuva liittimen rakenteesta Tänään tehtiin masa d:n kanssa etujarrut valmiiksi ja mitattiin letkut taakse. Huomenna kun on oikeat liittimet, niin saan tuon hidastuvuuden kuntoon .
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
| m.suzuki sj 410 ja suzuki jx | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.11.2006 16:14 |