Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.03.2013, 21:39
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sos Näytä viesti
Itelle tilasis kardaani jarrun low rangelta, sitä en vielä tiedä miten mahtuu sen vedon vapauttimen kanssa
Kardaanijarrua olen itsekin miettinyt. Ahdasta vaan on nelikon vapauttimen kanssa... Varmaan laitan hiluxin alkuperäisen sinne...

__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.03.2013, 15:55
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Ovet


Tänään olen oikeasti saanut jotain näkyvää aikaiseksi



Sisäpuolelle tulee vielä jäykkäri ja päälle ohut noin 20mm paksu alumiiniputki. Sen taitan seuraamaan yläpinnan kaarta. Tarkoitus oli hitsata putki ja jäykkäri kiinni puikolla, mutta mun puikkokone sanoi yhteistyösopimuksen irti. Ihan just mun huonoa tuuria

Soitin tänään ja kyselin tarjouksia ac/dc tigistä. Sen verran on pakko uhrata, että saa kunnon koneen. Mulla on kyllä sellainen vanha raapaisutiggi, mutta sillä ei saa alumiinia hitsattua.

Jarruhilppeitä odotellessa
__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.03.2013, 22:03
kesis kesis ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 22.12.04
Sijainti: salo, Finland.
Viestit: 936
Perusasetus

Jos suosit suomalaista niin ehdotan kysymään myös tarjousta suoraan
tehtaalta esim.Lahdesta.
Ostin itelle työkoneeks kesällä uuden Migin suoraan tehtaalta ja yllätys
oli suuri kun vertasin jälleen myyjiltä saamiini tarjouksiin.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 11.03.2013, 22:05
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.285
Perusasetus

Asiallinen kampe, hyvällä maulla rakenneltu!
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.03.2013, 17:46
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petr Näytä viesti
Asiallinen kampe, hyvällä maulla rakenneltu!
Kiitos
__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 12.03.2013, 17:51
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Tänään tuli sähköposti, että jarrukamat on jo matkahuollossa lähdössä tänne päin Taas on Teme kuin pikku poika(vaikka en niin pieni ole) jouluna
__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.03.2013, 18:33
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Jarrut


Jarruhilut tuli eilen matkahuollosta, niin kuin pitikin. Muutama liitin oli väärä(oma moka), mutta huomenna on taas oikeat liittimet Salon matkahuollossa
Liittimet ja paljon muutakin olen tilannut tuolta: http://www.bjorkmotorsport.com/ Kyseinen firma mainostaa nopeaa toimitusta. Se todellakin on nopea toimitus. Tämän voin sanoa vuoden kokemuksella ja useita tilauksia tilanneena.

Kuva jarruliittimistä


Tässä kuva liittimen rakenteesta


Tänään tehtiin masa d:n kanssa etujarrut valmiiksi ja mitattiin letkut taakse. Huomenna kun on oikeat liittimet, niin saan tuon hidastuvuuden kuntoon.
__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48
m.suzuki sj 410 ja suzuki jx methäman O/M/V Ajoneuvot 0 29.11.2006 16:14


Sivu luotu: 18:14 (GMT +2).