Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bj45lava
Minkä ihmeen takia siellä pitäis ite olla paikalla, kyllä noi ukot hommansa osaa ilman olan yli kurkkimistakin.
Ite soitin ukolle, mistä löytyy avaimet ja et ei päästä kissoja+koiraa ulos mennessään.
Ei oo kuitenkaan pelkoa et sen mun aarrearkkua sieltä mukanaan vie, kun ei ole mitään vietävää...ja sama ukko tehnyt meidän kulmilla tota jo vuosia, et ei ole luottamuspulaa.
Eiköhän se ole sanomattakin selvää ettei ropelleta ihmisten tavaroita siellä.
Eihän mekään ihmisten autoista hanskalokeroita tyhjennetä eikä kolikkokippoihin kajota kun ne huollossa käy, kyl puuttuu luotto ammattitaitoa kohtaan kokonaan jos edes epäilee näin tapahtuvan.
Epäilijöitä on vuosíen varrella ollut ja niistä ne täysjärkiset ovat aina joutuneet myöntämään olleensa itse väärässä jossain kohtaa kun tavarat on löytyneet sieltä autosta kuitenkin.
|
Samaa mieltä.
Avain sopivaan jemmaan ja antaa ukon käydä hoitamassa hommansa kun ehtii.
Noin se mullakin on toiminut aina...monessa muussakin asiassa.
Entisessä työssä olin vielä itse se ketä ihmisten huusholleissa juoksi ja pitää kyllä myöntää
et monesti vitutti ja lujaa kun isäntä itte seiso seläntakana vahtaamassa jokaista liikettä.
Eipä silti et se mihinkään ois vaikuttanut mut tuli vaan epämukava olo.
Sittehän se on eriasia jos on jokin syy olla siinä. Vaikkapa jokin aiheeseen läheisesti liittyvä ongelma johon tarvitsee neuvoja/apuja tai jotain.
Ja ei, en ollut nuohooja