![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Itelle tilasis kardaani jarrun low rangelta, sitä en vielä tiedä miten mahtuu sen vedon vapauttimen kanssa
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
Ovet
Tänään olen oikeasti saanut jotain näkyvää aikaiseksi
Sisäpuolelle tulee vielä jäykkäri ja päälle ohut noin 20mm paksu alumiiniputki. Sen taitan seuraamaan yläpinnan kaarta. Tarkoitus oli hitsata putki ja jäykkäri kiinni puikolla, mutta mun puikkokone sanoi yhteistyösopimuksen irti. Ihan just mun huonoa tuuria ![]() Soitin tänään ja kyselin tarjouksia ac/dc tigistä. Sen verran on pakko uhrata, että saa kunnon koneen. Mulla on kyllä sellainen vanha raapaisutiggi, mutta sillä ei saa alumiinia hitsattua. ![]() Jarruhilppeitä odotellessa
|
|||
|
|||
|
Jos suosit suomalaista niin ehdotan kysymään myös tarjousta suoraan
tehtaalta esim.Lahdesta. Ostin itelle työkoneeks kesällä uuden Migin suoraan tehtaalta ja yllätys oli suuri kun vertasin jälleen myyjiltä saamiini tarjouksiin. |
|
|
||||
|
||||
|
Asiallinen kampe, hyvällä maulla rakenneltu!
|
||||
|
||||
|
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
| m.suzuki sj 410 ja suzuki jx | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.11.2006 16:14 |