![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Toivottavasti saan nuo jarrut toimintaan ennen sitä![]() Tulin juuri tallista. Mulla oli vakava aikomus saada jotain isoa aikaiseksi. Hommat menivät kuitenkin niin, että sain kiinnitettyä jotain sähköjohtoja ja kuunneltua vanhaa Metallicaa ![]() ![]() Seuraavana projektina jarruja odotellessa tarttis tehdä katto 3mm alumiinista. Sitten jollei vieläkään ole jarruosia saapunut, teen ovet. Myös ne teen alumiinista. Lähtiessäni nappasin yhden kuvan. Laitetaan sekin tänne, koska kuvat ovat paljon mukavampia katsella, kuin lukea jotain kuivaa tekstiä ![]()
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mä vaan niinku ajattelin sellaisia "kisaovia" jotka on tehty tarkalla grammalla![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Itelle tilasis kardaani jarrun low rangelta, sitä en vielä tiedä miten mahtuu sen vedon vapauttimen kanssa
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Jos nyt jotkin hillitsimet on niin tule vaan silloin 17 päivä testailemaan. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Sitten kun ottaa mun huonon tuurin huomioon, niin osat eivät ole sinnepäinkään oikeat. Sitten palautellaan ja odotetaan![]() Mulla on jo onneksi valmiina alumiinilevyt. Kolmosta kattoon ja kakkosta oviin. Niistä iso kiitos sponsorille Varmaan sitä alumiinia joskus tartten lisää, eli hyvä tietää mistä alumiinia saa.
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
| m.suzuki sj 410 ja suzuki jx | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.11.2006 16:14 |