Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 04.08.2004, 20:57
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.873
Perusasetus

joo aika helppo tehdä .etu päässä kannattaa ottaa navat irti ja kääntää napoja ,väli poikittais palkista joutunee kanssa ottamaan pois vähän,ohjaukselle joutunee kääntämään apusimpukkan vartta s malliseksi ja lyhkästä ohjaus vartta kanssa vähän kääntämään,kuminenjarruputki siirtää että riittää,tarvitsee taka akseli jousi lautasen ja uu pultit valuun joutu poraamaan reijän uu-pultille sekä hitsaamaan palikat akselin päälle.Eitulemuuta mieleen mitä etu päästä pitää tehdä. takana pitää hitsata palikat akseliin ja kumista jarru putken kiinnitystä muuttaa.
iskarit kannataa vaihtaa pitempii ja niille joutuu ehkä tehdä kiinnitykset.

www.g-69.tk sieltä saa aika paljon vinkkejä auto on bj-40 missä on akselien kääntö suoritettu kuvia ja juttua aika paljon.

Patrolli on kehumatta paras.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: -84 pitkän patrollin kuskinovi ja etuoloksu korbimotors O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 15.03.2008 18:44
patrollin korotus?? korbimotors Tekniikka & Jutustelu 4 09.03.2008 20:24
M: Pitkän patrollin osia swamber O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 03.09.2006 21:32
Käykö pitkän patrollin etuovet pätkään? Tekniikka & Jutustelu 2 19.03.2006 01:40
o/v pitkän patrollin laseja kesis O/M/V Muut 1 17.06.2005 15:21


Sivu luotu: 02:34 (GMT +2).