![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Juu hyvältä näyttää heikki L vinssin paikka. Kattoin tän projektin alkupään sivuilta vähä kuvia kuin toi 9,5 mulla tässä jo oli. Aikalailla samanlailla kun Heikki L asennus. Se erotus ettei runko palkkia oo halkaistu. Mutta kohta on kun menen talliin silppuamaan nokkaa lisää ![]() ps. ei tää topikki ainakan huonone jos jokusen malli kuvan mulle laittaa
__________________
PäHäMa MMC Slck |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Joup. Neppailin tallilla muutaman tunnin vinssin ja keulan kans.
Vinseen vaihdoin sen isomman moottorin, vanhas luki että 2240w(3hp) ja uudes 3,6hp ja toi isompi oli vielä lyhyempi pötikkä. Käänsin vinssin vaihteen toisinpäin ja samalla tarkistin vaseliinit sekä jarrun putsaus. Poltin ensi töikseni sen poikki palkin auki ja sen jälkeen erinäisiä raudan kappaleita heppiin nokalle. Nyt tilanne tämä: Ylitys pienentynyt Jotenki mölön näkönen mokkula ![]() ![]() Oliskos se ny liika korkealla tossa runko aisojen päällä? Taidan huomena neppailla sen kokeeks siihe päälle. Niin juu vinssi menis 2cm sisäänpäin jos sen laittais normisti pystyyn. Kankku:lla on muuten volvossa vinssit asennettu tassut eteenpäin tosi näppärän olisilla kiinnikkeillä. Viime lauantaina stiigailin Talvisodassa kun olin -sakke-n vinssi miehenä.
__________________
PäHäMa MMC Slck |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Toiminnaltaan varmaan parempi tossa alhaalla mutta ylemmäs se varmaan uppois kokonaan kun mekaaninenkin meni aika nätisti. Ylempää on mukavampi kaivella vaijeria ja varsinkin käyttää mekaanisen vipua.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
/\
On kyllä kivasti upotettu meka vinssi. Muutama sumuinen kuva, eipä oikei muuta päivitettävää. Vinssin paikan hakemiseksi meni taas. Toi pahvin palanen kuvaa vanhan puskurin pituutta. Täytyy pysyä sen paremmalla puolella ![]()
__________________
PäHäMa MMC Slck |
#5
|
||||
|
||||
![]()
eikö syylärissä muka ole varaa siirtää konetta kohti.. ? tuo vaan näyttää et ei lyhene tolla mitoituksella sen vertaa et ois hirveesti hyötyä..?
raakasti vaan pilhuutat kaikki romut pois eestä et keula lyhenee kunnolla.. ![]() ![]()
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Sääli vanhalle puskurille siihen nähtiin vaivaa useempi ilta ja oikeen tietokone suunnittelua, no toivottavasti uusi on vielä parempi
![]()
__________________
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HaMaas Hilux | azizp | Maasturiprojektit | 35 | 15.07.2010 16:55 |
HJ-60 projektia | jampeli | Maasturiprojektit | 66 | 21.09.2009 14:32 |
RJ-70 projektia | jampeli | Maasturiprojektit | 30 | 14.11.2007 20:07 |
Rakkaalla lapsella monta nimeä(kö)? | HEKULIINI | Chit-Chat | 11 | 02.03.2005 15:29 |