![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Yritän tulla, jos rahat riittää ja saan arkihommat puljailtua. Mitäs luulet, pärjääkö siellä tuollaisella lähes vakio L200 Mitsulla? Autossa ei oikeestaan renkaiden lisäks ole mitään maasto-ominaisuuksia parantavia tekeleitä. Vinssi löytyy, ehkä siitä voi vähän apua olla, niin kauan kun se vaan toimii.
Viimeksi muokannut SUPI4x4 : 06.03.2013 13:44 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK Maplehill Productions http://www.pajakallio.fi/ http://www.ipefix.fi/ |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ainakin kaks suzukia paikalla lauantaina.
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK Maplehill Productions http://www.pajakallio.fi/ http://www.ipefix.fi/ |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tullaan vaimon kanssa paikalle, jos pysytään terveinä ja auto pysyy kasassa.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Olipas siellä lunta
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK Maplehill Productions http://www.pajakallio.fi/ http://www.ipefix.fi/ |
|
#6
|
||||
|
||||
Muutama kuvajainen... |
|
#7
|
||||
|
||||
Reittitalkoot
Koskas pidetään reittitalkoot? Samalla voitas suunnitella suunnistus kisaa. Rastimerkkejä on 80kpl. Suunistusluokat pitäis suunnitella vakio johon voi osallistua täysin rakentamattomat ajoneuvot,sitten rakennetuille missä vinssi suositeltava ja rengaskoko max.33,turvakaaret ei pakolliset mutta suositellaan ja oma luokka rengaskoko yli 33 jossa vinssi ja turvakaaret pakolliset,olisko kypärä myös pakollinen tuossa viimeisessä luokassa,pahimmat rastit tulee sitten jyrkkään kallion reunaan minne ei pääse ilman vinssiä.Ensiapupakkaus ja sammutin on oltava JOKAISESSA KILPAILUUN OSALLISTUVASSA AUTOSSA, ja vinssiautoissa puunsuojaliina. Ensimmäinen kilpailu menee harjoitusmielessä jos homma toimii ja osallistujia riittää niin tulevissa kisoissa on osallistumis maksu ja voittajille palkinnot. Kilpailun järjestämiseen tarvitaan sitten kerhon jäsenten panostusta,Ideoita voi heitellä.
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK Maplehill Productions http://www.pajakallio.fi/ http://www.ipefix.fi/ |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ajelua Kajaanissa 6.11 | sampolaattori | Tapahtumat | 10 | 11.11.2010 20:11 |
| Ajelua | Rekisteröimätön | Tapahtumat | 4 | 04.10.2010 21:09 |
| ajelua 25.8 ruukissa | mehtämörö | Tapahtumat | 211 | 26.08.2007 21:39 |
| Ajelua Tervakoskella 26.5 | offipete | Tapahtumat | 11 | 27.05.2007 15:36 |
| Ajelua Lyttylässä 20.1. | Norrena | Tapahtumat | 3 | 27.01.2007 15:11 |