![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lisäks kantsii ehkä ohjelmoida vähän niitä flektien kytkeytymislämpöjä alemmas ja tyhjäkäyntikierroksia voi joutua tuunaamaan ja ainakin vois tehä ilmastoinnin heräte signaalilla sit korotetun tyhjäkäynnin johonkin tonnin nurkille esim, vinssailuiden yms ajaks sais vehkeet lataamaan paremmin. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Syylärin kiinnitystä taakkeppäin ja sähköflektien asentelua:
"idea" ton syylärin kallistamiseen ja syylärikehikon muokkaamiseen ilmenee ehkä seuraavista kuvista, eli puskurin ja vinssin taaksepäin siirtäminen ja etuylityksen pienentäminen. Toi vinssi ei mahdu runkoaisojen väliin ja vaihteisto törröttää taaksepäin eli vinssi on iso vähän jokasuuntaan. Joten piti vähän silputa että sai vinssiä taakkeppäin reilut 10cm. Tarkan mitan näkee kun ottaa sen vielä kertaalleen irti kun rakentelee kiinnitykset uusiks. Se on vasta yhellä pultilla kiinni nyt. ![]() Puskurin päätkin piti jo viistää kun tulivat jo niin taakke. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
No ni, nyt se käy "jo"! :-)
Tollanen sulake ja relepoksi tuli johtosarjan mukana. Ja noi irtopiuhat on ainoat jotka pitää kytkeä töpseleiden lisäks. Tossa selostus mikä piuha on mikä... Sit läppäri kiinni ja räveltämään. Käyntiin lähti heti, mutta sammui samantien. Varkauden estohan se siellä kummitteli, olin ottanu sen veke, mutta jotenkin koomasin tallennuksen ja se oli kuitenkin päällä. Lisäks oli vähän haastetta ilmamäärämittarin piuhojen kanssa kun mulla oli 3 johtoinen mittari ja erillinen ilmanlämpöanturi kun johtosarjassa valmius 5 piuhaiselle mittarille jossa sisäänrakennettu ilmanlämpö. No siitäkin selvittiin ja nyt siis käy. Veten tehostimen pumppu riitti ainakin tallioloissa pikkupyörillä ja laturi latas tosi hienosti jo tyhjäkäynnillä. No onhan toi 120A laturi ja vanha oli joku 63A. Tossa vielä videotodiste turaamisesta: http://youtu.be/5WLLwpORrVM Nyt vaan loppurutistus kasaamiseen ni pääsis vielä tänävuonna ajelee! |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
NAM! Tuollaisia Moottoreita menis mullekin pari kappaletta! ![]()
__________________
Jeep ISORY |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei mee enää monta vuotta niin tälläkin taas ajetaan...! :-)
Lokarit hitsailtu, vahvisteltu ja maalailtu. Ei meinannu konepelti mahtua kiinni, piti imutörsää madaltaa. Bokkerit piti ruuvaa alle kans, että näyttäis maasturilta. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
No ni, nyt se on melkein "valmis". Kävin heittää pienen lenkin ja kaikki pelas hienosti. Tän päivän viimeistelyhommina asentelin keskikonsoli/hanskalokerosysteemin, kun orkkis lokero tuli käytettyä sähköhommiin.
Eli pari ammuslaatikkoa liimattuna yhteen: Niin ja tollaset lisämittarit laittelin jo aikasemmin, eli nyt on koneen öljyille kans oma lämpömittari ja sit orkkis öljynpaine ja vedenlämpö vaihtu samalla uudempiin. Vasen öljynlämpö on lootalle. Tossa vielä pieni auton ympärikävely video http://www.youtube.com/watch?v=MnMVL...XNwcEUw3GMGc1w Huomenna vielä vinssin ohjaussähköt paikalleen ja ton voi ajaa pajalta kotiin ja mennä sillä maanantaina töihin! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 |