Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.03.2013, 03:06
Rytö:n Avatar
Rytö Rytö ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 02.01.08
Sijainti: Tohmajärvi, Finland.
Viestit: 580
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ooppeli Näytä viesti
Ei auta ei. Ihan puhdas nolla linja oltava kirkkaiden kanssa.
No sitä enempi sitten näiden ei-kirkkaiden kanssa. Alutölkkisiä vaan

__________________
*Cuisvis hominis est errare,nullius nisi insipientis in errore perseverare.*
  #2  
Vanha 02.03.2013, 17:50
timpe83:n Avatar
timpe83 timpe83 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.01.12
Sijainti: ylivieska
Viestit: 312
Perusasetus

Auto hajos taas joten..


https://www.youtube.com/watch?v=MowE5GHvIk8
  #3  
Vanha 02.03.2013, 19:37
tleppis:n Avatar
tleppis tleppis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.09.09
Sijainti: ylivieska
Viestit: 459
Perusasetus

päivä offattu nyt karhuu koneeseen
  #4  
Vanha 02.03.2013, 20:36
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Perusasetus

Saunottua tuli, lisää pirkkaa..
  #5  
Vanha 02.03.2013, 20:48
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Saunas tuli käytyy.. Nyt jos yrittäs väkisin kaataa pari karhua.. Ei oikee tunnu maistuvan.
  #6  
Vanha 02.03.2013, 21:07
timpe83:n Avatar
timpe83 timpe83 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.01.12
Sijainti: ylivieska
Viestit: 312
Perusasetus

vodkaa ja helposti uppoo..
  #7  
Vanha 02.03.2013, 21:37
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Viivi päärynä hintti vissyy jos sitten viittisi kokeilla sitä irishcoffeeta keitellä tai sitten laitan vodkaa tuubista teen sekaan
  #8  
Vanha 02.03.2013, 22:48
timpe83:n Avatar
timpe83 timpe83 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.01.12
Sijainti: ylivieska
Viestit: 312
Perusasetus

Vodkaa! Ja yks karhu väliin..
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Olut polli vepele Chit-Chat 29 02.11.2008 18:43
Olut vs. Pimpparalla Joske Chit-Chat 9 23.08.2008 16:27
Olut kysymys... SukiSuki Chit-Chat 30 04.04.2005 00:53
Olut ei lihota MäIte Oluet 0 07.06.2002 14:54
Paha olut Lars Oluet 0 22.09.2001 12:38


Sivu luotu: 04:54 (GMT +2).