Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.03.2013, 23:57
MikkoS:n Avatar
MikkoS MikkoS ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 21.07.06
Sijainti: pirkkala, Finland.
Viestit: 810
Perusasetus

Puolisen laatikkoo Tuliaisia ja suikka valmiina huomiseen Talvisotaan..

__________________
Suzuki sj 413 lwb short
Toyota Hilux -88 -ex-
Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex-
-MMC-
  #2  
Vanha 02.03.2013, 01:33
T€€MU:n Avatar
T€€MU T€€MU ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Kurikka, Finland.
Viestit: 1.944
Perusasetus

eissssstna...

kipasin kyläkaupassa ja tarttui muutama pirkka-talousolut mukaan, huomenna on pakko kyl poiketa josai ostamassa jotain mehukattia että saa tän pahan mielen pois
  #3  
Vanha 02.03.2013, 02:48
Ooppeli:n Avatar
Ooppeli Ooppeli ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.01.06
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 1.110
Perusasetus

Juuh kylän pub corner käyty tsekkaamaassa. Ihan jees meiniki. Porukkaa oli ihan vitusti,l Ketkä ei tullu paikalle. Mut silti tuli juovuttua
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day"
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Olut polli vepele Chit-Chat 29 02.11.2008 18:43
Olut vs. Pimpparalla Joske Chit-Chat 9 23.08.2008 16:27
Olut kysymys... SukiSuki Chit-Chat 30 04.04.2005 00:53
Olut ei lihota MäIte Oluet 0 07.06.2002 14:54
Paha olut Lars Oluet 0 22.09.2001 12:38


Sivu luotu: 06:30 (GMT +2).