Jarruja on tullut rakenneltua, mutta kuvia ei ole hirveesti tullu otettua. Hj:n jäähdytetyt levyt tuli hommattua joka nurkkaan ja satulat samoin. Levyt reijitin ja satulan kiinnikkeet pitäisi saada seuraavaksi sorviin. Piirtelin ruutupaperi kuvan plasma leikkeestä ja eräs tuttu insinööri piirteli minulle leikkaus kuvat ja eräs Kuopiolainen metalli firma leikkasi plasmalla satulan kiinnikkeet. Nuita Aihioita tuli tilattua 6kpl mistä yhden jo sorvasin vituiksi kun olin onnistunut tekemään jonkin mitta virheen.
Penkkien alla olevat laatikot on nyt valmiit ja ulko reunalle tein tuollaisen huoltoluukun. Luukkusta pääsee käsiksi esim polttoaineen siirtopumppuun yms. sälään.
Tankkeja tulee 2kpl noin 20L säiliöitä ja ne tulee penkkien alle. Olen yrittänyt pähkäillä mahdollisia ongelma kohtia mitä 2 erillistä säiliötä aiheuttaa niin arvelin että laitan siirtopumput ja muutaman venttiilin polttoainelinjoihin niin järjestelmä ilmaa itse itsensä jo ennen syöttöpumppua ja pumppujen imut tulee tankeista siten että aina vähintään toinen pumppu saa imettyä polttoainetta vaikka autoa kallistelisi.