Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 28.02.2013, 16:28
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Perusasetus

Jarruja on tullut rakenneltua, mutta kuvia ei ole hirveesti tullu otettua. Hj:n jäähdytetyt levyt tuli hommattua joka nurkkaan ja satulat samoin. Levyt reijitin ja satulan kiinnikkeet pitäisi saada seuraavaksi sorviin. Piirtelin ruutupaperi kuvan plasma leikkeestä ja eräs tuttu insinööri piirteli minulle leikkaus kuvat ja eräs Kuopiolainen metalli firma leikkasi plasmalla satulan kiinnikkeet. Nuita Aihioita tuli tilattua 6kpl mistä yhden jo sorvasin vituiksi kun olin onnistunut tekemään jonkin mitta virheen.

Penkkien alla olevat laatikot on nyt valmiit ja ulko reunalle tein tuollaisen huoltoluukun. Luukkusta pääsee käsiksi esim polttoaineen siirtopumppuun yms. sälään.

Tankkeja tulee 2kpl noin 20L säiliöitä ja ne tulee penkkien alle. Olen yrittänyt pähkäillä mahdollisia ongelma kohtia mitä 2 erillistä säiliötä aiheuttaa niin arvelin että laitan siirtopumput ja muutaman venttiilin polttoainelinjoihin niin järjestelmä ilmaa itse itsensä jo ennen syöttöpumppua ja pumppujen imut tulee tankeista siten että aina vähintään toinen pumppu saa imettyä polttoainetta vaikka autoa kallistelisi.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suikka projekti ”taasen” *Toinen projekti tuli taloon* jonetzu Maasturiprojektit 61 22.07.2011 20:51
Myyty ct-20 projekti tbo tonnisata O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 16.07.2011 11:17
Myydään BJ 42 -81 Projekti Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 11 07.07.2009 16:42
LR:stä RR:ksi Projekti RR82 Maasturiprojektit 38 25.06.2009 12:30
M/V LR -56 107" projekti LRV8 O/M/V Muut 4 27.06.2005 09:31

Sivu luotu: 11:37 (GMT +2).