![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() No niin sit tuli eilen avettua grillikausi ![]() Isot pojat on kertonut saksalainen huipputeknologia ei yksinään kestä, joten porttaali boxeja tuli vahvistettua "hevosenkenkä" raudoilla. Raudat parilla pultilla kiinni ja grilliin lämmitykseen. lämpöä 150 astetta ja sitten hitsaamaan, lopuksi aarteet villojen sekaan jäähtymään.
__________________
--------------------------------------- Ei niin pientä hommaa ettei vituiks menis --------------------------------------- |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ittelläkin olis peltiperät navat vahvistettuina ja levyjarrutettuina, mutta HJ puuttuu vielä.
Isot pojat puhuu tuosta etuakselin kääntämisestä siten, että perämurikka tulee oikealle puolelle, mutta en o viä sellasta nähny. Liekkö se sitten se ameriikan temppu?
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Juu mäkin valitsin toin "helpomman" keinon ja toteutan vetovehkeet mogin jakolaatikolla niin saa perät olla kääntämättä....
joku kyseli välitystä niin siitä ei oo varmaa tietoa mut kerran kaljapäissäni pyörittelin jakiksen pääakselia muistaakseni 18 kertaa ja pyörä meni silloin yhen kierroksen tämä tapahtui pikkupuolella..... >> pitää vielä tarkistaa kun saan akselit takas nippuun. Tänään pitäis koittaa kasata porttaali boxit ja hahmotella jarrusatuloiden paikkaa. Oli hurja visio että laitan kaks hojon satulaa joka kulmaan.... liekkö järkevää?
__________________
--------------------------------------- Ei niin pientä hommaa ettei vituiks menis --------------------------------------- |
#4
|
||||
|
||||
![]()
mahtaisko yks per kulma riittää. Tai jostähä tulee jotku 44" kitkarenkaat
![]()
__________________
PäHäMa MMC Slck |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kuksassa oli yks nissan sunnyn satula per kulma vuosia, sit ne rupes venymään liiallisen tehostuksen takia, ni lisättiin yhdet ja nyt toimii, kunhan ei nosta hydropuisterin paineita likaa. Eli yks hojon satula riittää omalla tehostimella.
Tosin velipojan hojossa 35set alla eikä liian tehokkaat Ps. Olipas tyhjentävä vastaus
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#6
|
|||
|
|||
![]()
kiitti vinkeistä!
Tehdään siis vaan valmius kahdelle satulalle jos näyttää ettei tehot riitä. Ajattelin varautua 44" kiekkoihin......
__________________
--------------------------------------- Ei niin pientä hommaa ettei vituiks menis --------------------------------------- |
#7
|
||||
|
||||
![]()
44set meilläki ongelma saattaa olla saada mahtumaan hojon satulat vanteen sisään meillä mahtuu just 16,5 tuumasen sisään, tosin levyä pienentämällä mahtuu, mutta sillon jarru teho taas pienenee
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Hojon turbo | Khorppi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 29.01.2012 16:55 |
Hojon Vetariremonttia... | k81 | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 01.04.2008 07:38 |
hojon pronssiholkki | k81 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 29.03.2008 11:21 |
hojon syyläri | terrier | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.12.2007 13:45 |
A/V: Hojon jakkara | Luigi81 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 16.09.2007 19:15 |