Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.02.2013, 08:12
Pehdon Paroni Pehdon Paroni ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.02.11
Sijainti: Kalanti
Viestit: 34
Perusasetus

No niin sit tuli eilen avettua grillikausi
Isot pojat on kertonut saksalainen huipputeknologia ei yksinään kestä, joten porttaali boxeja tuli vahvistettua "hevosenkenkä" raudoilla. Raudat parilla pultilla kiinni ja grilliin lämmitykseen. lämpöä 150 astetta ja sitten hitsaamaan, lopuksi aarteet villojen sekaan jäähtymään.

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMAG0470.jpg‎
Views:	826
Size:	528,1 Kt
ID:	34280   Click image for larger version

Name:	IMAG0471.jpg‎
Views:	787
Size:	619,2 Kt
ID:	34281   Click image for larger version

Name:	IMAG0472.jpg‎
Views:	844
Size:	490,5 Kt
ID:	34282  
__________________
---------------------------------------
Ei niin pientä hommaa ettei vituiks menis
---------------------------------------
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.02.2013, 13:53
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Rehakka, ei enää niin vapaassa Janakkalassa..
Viestit: 2.497
Perusasetus

Ittelläkin olis peltiperät navat vahvistettuina ja levyjarrutettuina, mutta HJ puuttuu vielä.

Isot pojat puhuu tuosta etuakselin kääntämisestä siten, että perämurikka tulee oikealle puolelle, mutta en o viä sellasta nähny. Liekkö se sitten se ameriikan temppu?
__________________
A-P
*Muovi on saatanasta*
KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.03.2013, 07:52
Pehdon Paroni Pehdon Paroni ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.02.11
Sijainti: Kalanti
Viestit: 34
Perusasetus

Juu mäkin valitsin toin "helpomman" keinon ja toteutan vetovehkeet mogin jakolaatikolla niin saa perät olla kääntämättä....
joku kyseli välitystä niin siitä ei oo varmaa tietoa mut kerran kaljapäissäni pyörittelin jakiksen pääakselia muistaakseni 18 kertaa ja pyörä meni silloin yhen kierroksen tämä tapahtui pikkupuolella..... >> pitää vielä tarkistaa kun saan akselit takas nippuun.
Tänään pitäis koittaa kasata porttaali boxit ja hahmotella jarrusatuloiden paikkaa. Oli hurja visio että laitan kaks hojon satulaa joka kulmaan.... liekkö järkevää?
__________________
---------------------------------------
Ei niin pientä hommaa ettei vituiks menis
---------------------------------------
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 01.03.2013, 11:26
_kekkula_:n Avatar
_kekkula_ _kekkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland
Viestit: 919
Perusasetus

mahtaisko yks per kulma riittää. Tai jostähä tulee jotku 44" kitkarenkaat niin voipi hj:n satulaki aika tiukilla olla
__________________
PäHäMa
MMC
Slck
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 01.03.2013, 13:12
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

Kuksassa oli yks nissan sunnyn satula per kulma vuosia, sit ne rupes venymään liiallisen tehostuksen takia, ni lisättiin yhdet ja nyt toimii, kunhan ei nosta hydropuisterin paineita likaa. Eli yks hojon satula riittää omalla tehostimella.
Tosin velipojan hojossa 35set alla eikä liian tehokkaat
Ps. Olipas tyhjentävä vastaus
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.03.2013, 14:31
Pehdon Paroni Pehdon Paroni ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.02.11
Sijainti: Kalanti
Viestit: 34
Perusasetus

kiitti vinkeistä!
Tehdään siis vaan valmius kahdelle satulalle jos näyttää ettei tehot riitä. Ajattelin varautua 44" kiekkoihin......
__________________
---------------------------------------
Ei niin pientä hommaa ettei vituiks menis
---------------------------------------
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 01.03.2013, 15:09
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

44set meilläki ongelma saattaa olla saada mahtumaan hojon satulat vanteen sisään meillä mahtuu just 16,5 tuumasen sisään, tosin levyä pienentämällä mahtuu, mutta sillon jarru teho taas pienenee
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Hojon turbo Khorppi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 29.01.2012 16:55
Hojon Vetariremonttia... k81 Tekniikka & Jutustelu 17 01.04.2008 07:38
hojon pronssiholkki k81 Tekniikka & Jutustelu 6 29.03.2008 11:21
hojon syyläri terrier Tekniikka & Jutustelu 2 23.12.2007 13:45
A/V: Hojon jakkara Luigi81 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 16.09.2007 19:15


Sivu luotu: 03:22 (GMT +2).