![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Miten helposti mainitut osat menee kiinni. Tuli auton mukaan tuo flaming rivers nivel, 740 rattiakseli, simpukka peräisin vanista ja joku tehostimen pumppu. ? Onko joku ottanu pumpulle voimaa alkup flektin akselilta? Olisko ehdottaa paikkaa jos laturin pitää omalla paikalla?
__________________
Emmie tiiä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mä mittailin plondissa että olis mahtunut juuri ja juuri kannen päätyyn kun kääntäisi ylävesiletkun. Sillähän on se pumppu erillisellä säiliöllä. Veto vesipumpulta toisesta siivaurasta, jättäisi sen toisen hemmin vesipumpulta pois.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kunhan pohjolan hallin ilmasto sallii otan pumpun ja mittailen. Onko siun jäljiltä tuo sähköflekti tuossa?
Olikos se xj vakio sektorinvarsi ku passaa tuohon järkevästi?
__________________
Emmie tiiä |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Killing time is not murder |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Olisko jollain kuvia omista toteutuksista?
__________________
Emmie tiiä |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mun kötöstelystä on joitain kuvia ketjussa: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=34386
Jeepin sektorivarsi, tosin se lienee XJ:n ja pienelle korotukselle tarkoitettu. Myös tuolla prohviilissa on jotain kuvia siitä pumpusta ja laturista jos semmosia haluaa arvostella. Tosin just väärinpäin, eli laturi ylhäällä ja punppu alhaalla... ![]()
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on sektorivarsi XJstä (tai YJstä...), toinen hyllyssä oleva varsi on jostain jenkki farmarista (Mopar?). Molemmissa kartio väärin päin eli joutuu poraileen. Noissa mun varsissa ei ole kuin about puoliska senttiä pituuseroa => Elikkäs rohkenen väittää että muutkin varret saa passaamaan.
Mitenkä muut on ratkaisseet poikittaispalkkiongelman? Palkki pois tykkänään vai uutta sopivampaan paikkaan (mihin)? Mulle tuli pumppu orkkis flektin paikalle, melkoinen kötöstys ja voi olla että ei ole pitkäikäinen tuo flektin akselin rättinivel. Kunnollinen remminkiristys vielä pitää kehittää, nyt hihna huutaa ja tehostus pätkii paikallaan veivatessa. Viimeksi muokannut kany : 26.02.2013 20:19 Perustelu: Kuvatusta |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Volvoon turbodiisseli | moggirange | Maasturiprojektit | 11 | 04.02.2012 21:47 |
Volvoon levyjarrut | 6x6 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.06.2008 21:30 |
Kärjetönsytytys volvoon | ToHo | Linkit | 2 | 20.09.2007 12:34 |
VOLVOON renkat ??? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.04.2006 22:22 | |
Kahlaussarja volvoon | A45 | O/M/V Muut | 0 | 04.07.2005 12:05 |