Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Yleiset > Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta?

Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? Kysymyksiä foorumiin tai sen käyttöön liittyen. Nämä viestit toimivat toistaiseksi FAQ:in tyyppisenä tietolähteenä.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.02.2013, 21:15
Perukkalainen:n Avatar
Perukkalainen Perukkalainen ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 07.08.08
Sijainti: Kuhmo
Viestit: 25
Perusasetus

Telefinland taas täälläkin tökkiny muutaman viikon. Välillä toimi hyvin pari kuukautta ja sitä ennen oli viime syksynä sama vika. Useamman kerran kun hiiren nappia naputtaa ni aukeaa heti.
Aikoinaan kiinteällä liittymällä ei ollut mitään ongelmaa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.02.2013, 21:34
Lars:n Avatar
Lars Lars ei ole kirjautuneena
Humble Administrator
 
Rekisteröitynyt: 22.09.01
Sijainti: Helsinki, Finland
Viestit: 2.472
Blog Entries: 2
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Perukkalainen Näytä viesti
Telefinland taas täälläkin tökkiny muutaman viikon. Välillä toimi hyvin pari kuukautta ja sitä ennen oli viime syksynä sama vika. Useamman kerran kun hiiren nappia naputtaa ni aukeaa heti.
Aikoinaan kiinteällä liittymällä ei ollut mitään ongelmaa.
jep

telefinlandhan on soneran ns halppisbrändi, eli samaa lafkaa ja samat tekniikat
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.03.2013, 19:13
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Kiitoksia ylläpidolle, nyt paripäivää pelannu pirun hyvin :-)
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.03.2013, 15:25
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Törkeen hitaasti pelittää. Sonera 24 mekaa ja virevoksi. Muut sivut toimii nopeesti.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.03.2013, 18:17
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.519
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite Näytä viesti
Törkeen hitaasti pelittää. Sonera 24 mekaa ja virevoksi. Muut sivut toimii nopeesti.
Soneran mokkula vaiko ADSL? Lars on just konffaamassa uusia palvelimia, joten toivotaan että tämä auttaisi Soneran mokuloiden toimivuuteen.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.03.2013, 19:27
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

This forum requires that you wait 3 seconds between searches. Please try again in 155 seconds

tollast ei oo ennen herjannu ?
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 02.03.2013, 19:35
H&K:n Avatar
H&K H&K on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.658
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
This forum requires that you wait 3 seconds between searches. Please try again in 155 seconds

tollast ei oo ennen herjannu ?
Johtuupi siitä että Lars tekee just päivityksiä...

EDIT: Eipäs tainnutkaan johtua ku palsta tekee edelleen samanlaista herjaa välillä

Viimeksi muokannut H&K : 03.03.2013 09:40 Perustelu: Korjattu väärää olettamusta
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 06.03.2013, 19:56
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni Näytä viesti
Soneran mokkula vaiko ADSL? Lars on just konffaamassa uusia palvelimia, joten toivotaan että tämä auttaisi Soneran mokuloiden toimivuuteen.
ADSL.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 08.03.2013, 00:49
tuska tuska ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 14.02.02
Sijainti: Hellcity, Fineland
Viestit: 594
Perusasetus

Jos tuntuu hitaalta, niin tässä vaihtoehdot:
1. Hommaa nopeempi liittymä
2. Anna ylläpidolle rahaa että se voi hommata tykimmät vehkeet ja hommaa lisäksi nopeempi liittymä ittelles.
3. Lopeta pilven poltto ja vedä sen sijaan spiidiä.

(sori, oli pakko)
__________________
Fake websites killed: 108
Bank accounts reported: 8
Scammers tattooed: 1
Scammer safaris: 2
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hidasta pakkelia? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 16 26.06.2008 21:41


Sivu luotu: 23:12 (GMT +2).