![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Parhaimmat ranskalaiset saa grilliltä...Ite en ole kyseisiä omistanut (ranska, italia valmisteisia kulkuneuvoja jne...) mutta sivusta seuranneena en suosittele. Itse päädyin Transportteriin ja en oo katunu... hyvä työjuhta ja hyvä ajaa lahti-hki väliä päivittäin.... Ja taitaapä Pähäma:ssa olla muitakin ransportterin suosittelijoita mm. Jeeper, Hirvonen, Maajussi jne...
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi. Viimeksi muokannut Eetza : 24.02.2013 19:35 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ostin viimevuonna "kone vikaisen " Fiat Scudon. "Ammattimaisesti" korjaavassa puljussa oli todettu että kone sökö, joten edellinen omistaja oli laittanut auto vaihtoon. No mielenkiinnosta ostin pois. Auto seisoi muutaman kuukauden jonka jälkeen päätin ottaa työn alle. Ennenkuin jätin auton puun alle latasin akun täyteen ettei jäädy. No sitten päätin hinata auton talliin. Sehän oli jäätynyt renkaista maahan kiinni. Ajattelin siinä sitten startilla nytkäyttää irti. Kun käänsin virta-avaimesta kone alkoi hehkuttaa. Päätin odottaa hehkutuksen ja starttasin konetta. Sehän hyppäsi tulille.
Eli alkuperäinen vika ilmeisesti huono akun varaus. Tästä tuli nopein remontti jonka olen tehnyt. Nyt autolla rullattu n 15tkm, ja kaikki pelaa....toistaiseksi. Ja kyseessä 1.9TD ihan sopiva kone tuohon, kulutus pyörii 7l/ 100km. Ja jos kulkine leveää niin kyynel jää ehkä tulematta silmäkulmaan ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Duunissa oli kollegalla vm06 Iveco Daily vai mikä se nyt onkaan, korkea ja puolipitkä. Mittarissa oli tullessa 106tkm ja poistoon mennessä 220tkm. Tällä välillä aika paljon remonttia. Heti alkuun joku kallis elektroninen osa oisko ollu liittyen polttoaineen syöttöön, raskoneella 1800e. Vetoakselit siihen vaihdettiin koska perä kolisi ja lopuksi se olikin se täysin idioottimaisesti toimiva robottilaatikko joka siellä kolisi koko 114tkm siltikään hajoamatta. Sisätilan lämmönsäätimet ja sisäilmankierto namiska temppuili. Iskarit vaihdettiin kerran. Kojetaulu piti karseeta nitinää ja natinaa ja oli tosi halvan ja hepposen oloinen. En enään kaikkea muista mutta huonolaatuisen auton mielikuva siitä jäi. Olihan siinä hyvääkin, ruudikas moottori 3.0 170hv, tilava ohjaamo pystyi 3 henkeä matkustamaan, cruise, ilmastointi ja maantiellä ok ajettava heti iskarirempan jälkeen. Polttoainetta latki n11-13l\100km. Talvellakin tarkeni kun vaan muisti webaston. Ajelee kai tollasella kun ottaa huomioon että edukkaampia kun esim mersut.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Pakettiauton katolle asennusteline | khonkonen | O/M/V Muut | 4 | 16.10.2014 22:05 |
Myydään Pakettiauton C-Renkaita ( KUVIA ) | Offijäbä | O/M/V Renkaat ja vanteet | 31 | 14.01.2013 22:26 |
Myydään 2 pakettiauton flektiä | akp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 12.07.2011 20:58 |
Myydään Pakettiauton katto-/huoltoteline | IironSika | O/M/V Muut | 2 | 29.08.2010 20:24 |
Myyty PAKETTIAUTON TAAKKATELINEET | ROOPE67 | O/M/V Muut | 2 | 08.10.2009 06:58 |