Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.02.2013, 19:20
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.057
Perusasetus

Kiitokset kaikille!
niin kilpailijoille, katsojille ja muille puuhaajille.. etenkin makkaranpaistoon!!


Kuorkki crossissa oli joo rata tällä kelillä liian haastava!
mutta eiköhän tästä opiksi otettu!


officrossissa oli viivalla 5 autoa ja ajettiin niin että viisi kierrosta ja jokaisessa lähdössä viimeinen putoaa!

kovaa vääntöä oli ja täytyy kyl sanoo et hyvin on voimaa Ossin Krossissa!! 44" pyörii kyl makeesti!!

pito ongelmia tais olla kaikilla ja vauhdilla ajaessa kun lunta on reilusti niin yllättäviä ajolinjojakin oli matkan varrella

olikohan toinen vai kolmas lähtö kun jollain kierroksella lähti mun auto hiukan yllättäen sladiin ja takarengas edellä kiveen ja beadlock kehä vääntyi ihan reilusti.

Finaalissa alkoi laturin/vesipumpun hihna luistaa oikeen reilusti ja viimeisellä kierroksella meni poikki, ajoin silti väkisin maaliin.. leikkimielellä kun ajettiin
ja en kyllä uskonu että voitto tulisi!! vielä kipeenä ajellessa!

Tulokset

1. Tare
2. Pete
3. Ossi
4. Jaska
5. Picu

lisäksi WTF? palkinto ossille nurin ajosta!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.02.2013, 19:27
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.057
Perusasetus

saiks kukaan taltioitua mun loikkaa, oliko ihan ekassa lähdössä?
ja siinä rinteessä olevalla reitilläkin oli hiukan tilannetta
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.02.2013, 19:33
PikkuMyy:n Avatar
PikkuMyy PikkuMyy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.10.06
Sijainti: Janakkala, Finland.
Viestit: 1.443
Perusasetus

Thänks mukavasta tapahtumasta, mukava porukka, hyvä keli, kuumaa mehua ja grillattua makkaraa nam! Tytöille erikoiskiitos hyvästä huolenpidosta, ei päässyt nälkä yllättämään!
Officrossissa meno oli lennokasta, vauhtia ja märkää lunta naaman täydeltä. Tykkäsin!
Kiitos Ossille, hyvin sä vedät, milloin mennään taas?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.02.2013, 20:13
CJ7:n Avatar
CJ7 CJ7 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.09.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 942
Perusasetus

Perhana kun ei aikataulut antanu myöten saapua näihin karkeloihin
__________________
Tanner RMX LS2
Jeep CJ7 V8
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.02.2013, 20:24
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.057
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja CJ7 Näytä viesti
Perhana kun ei aikataulut antanu myöten saapua näihin karkeloihin
Sua kyl vähä odoteltiin!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.02.2013, 13:21
CJ7:n Avatar
CJ7 CJ7 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.09.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 942
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tare Näytä viesti
Sua kyl vähä odoteltiin!
Juu tässä tuli yllättäen pari muuttujjaa tämän viikonlopun suhteen.
__________________
Tanner RMX LS2
Jeep CJ7 V8
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.02.2013, 14:26
MikkoVuorsola:n Avatar
MikkoVuorsola MikkoVuorsola ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 18.09.05
Sijainti: PORI, Finland.
Viestit: 678
Perusasetus

Itekin olisin halunnut lähteä mukaan mutta olen ollut tässä jo viikon päivät niin pirun kipeä ettei ole paljon mitään uskaltanut tehdä, katsotaan että josko Talvisotaan pääsisi mukaan.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 24.02.2013, 16:08
K.Erik.S:n Avatar
K.Erik.S K.Erik.S ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.04.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 88
Perusasetus

jotaain pätkiä jossa Jare ja Tare

http://youtu.be/t9eqlL_bI4A

http://youtu.be/X92vN61uJOQ
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
High Chaparral Off Road Meet 23.-25.8.2013 Jare Tapahtumat 248 23.09.2013 13:08
Leikkiä kuorkeille eli kuorkkikrossi vol2. lantikka Tapahtumat 33 24.02.2013 21:50
Punkalla ajellaan toinen toista (2.2.2013) mutta ei mitenkään homolla tavalla!! tare Tapahtumat 15 04.02.2013 11:01
punkalla ajelua 12.1.2013 jeepwillys Tapahtumat 26 18.01.2013 12:48
Raajärvellä officrossia ja yösafari 3.9. Paavo Tapahtumat 2 10.08.2011 22:17


Sivu luotu: 07:25 (GMT +2).