Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.02.2013, 23:30
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

En tiiä vielä. Ainakin yhdellä, jos ei kahdella pulttilemmarilla kiinni niin luulis pysyvän!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.02.2013, 07:19
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

spraymaalia tuohon lähtöön reippaasti ja sitten ennenkuin se kuivaa letkut paikoilleen ja kiristys.
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.02.2013, 11:18
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Ei kai tällä millään 3 barilla ajella, pysyy varmasti kunnollisella T-pulttiklemmarilla.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.02.2013, 11:25
SptV:n Avatar
SptV SptV ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.09.11
Sijainti: Kouvola , Suomi
Viestit: 526
Perusasetus

Omassa pajerossa on pultti lemmarit, ahdot 1.8. Ahtoputket alkoivat pysymään kiinni vasta kun teki pienet olakkeet putkenpäihin.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.02.2013, 20:11
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SPTV Näytä viesti
Omassa pajerossa on pultti lemmarit, ahdot 1.8. Ahtoputket alkoivat pysymään kiinni vasta kun teki pienet olakkeet putkenpäihin.
Minkälainen kokoonpano noin niinku muuten, kun on noin paljo ahtoja?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 26.02.2013, 20:17
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Hitsailin tänään tuolle välijäähdyttimelle tuommoset telineet...



Istuu hyvästi siihen. Kiinnitys tuommosilla näppärillä nupeilla että saa äkkiä pois, tietty ahtoputken lemmarit pitää kans irrottaa..

Öljyjä ei tartte paljo katella, eikä kyllä tehä mitään muutakaan



Jotain flektejä tuonne pitää kehitellä alle ku nää ilmat rupee näkyy lämpeneen.. Jos jollaki sattuu oleen imeviä tai puhaltavia niin saa tarjota. Kaikenlaiset käy
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 26.02.2013, 22:02
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Oonks miä ainoo jolle ei kuvat näy?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 27.02.2013, 11:45
SptV:n Avatar
SptV SptV ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.09.11
Sijainti: Kouvola , Suomi
Viestit: 526
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
Minkälainen kokoonpano noin niinku muuten, kun on noin paljo ahtoja?
Holset hx27 ,l200 vaparin imusarja, cooleri keulilla, 3" pakoputki.

Pakopaineet ei karkaile viälä noilla ahdoilla.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 27.02.2013, 12:04
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SPTV Näytä viesti
Holset hx27 ,l200 vaparin imusarja, cooleri keulilla, 3" pakoputki.

Pakopaineet ei karkaile viälä noilla ahdoilla.
onko penkitetty?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitsubishi "Napero" Dectane Maasturiprojektit 204 28.10.2012 11:35
Myydään / Vaihdetaan MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 04.04.2009 18:06
Myydään MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" REKISTERÖIMÄTÖN O/M/V Ajoneuvot 2 14.12.2008 21:25
Myydään Mitsubishi Pajero "halpa" Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 08.07.2008 22:17


Sivu luotu: 17:09 (GMT +2).