![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Evo I synnytetty. Halvin porakonepumppu (5,9€) ja metri 8mm letkua (1€) + puutarhaletkua ja teippiä hyllystä. Yhdestä koslasta öljyt onnistuneesti vaihdettu ja melkilailla suoralta selältä ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Näin se toimii ....Meikäläisen porakone punppu oli markka aikaan n.4 markkaa, Kesti vielä vuoteen 2008 kunnes otti jalat alleen ja meni hukkaan, Evo II onkin sitten toistaisesti tallessa vielä.....
|
|||
|
|||
![]()
Tässä pikku kuumeessa koitin puuhailla transun öljynvaihtoa. Porakoneella pyöritin pumppua johon olin teipannut 6mm letkun. Ei onnistunut. Ei nostanut lainkaan öljyä. Sormella kokeillessa tunsi pienen alipaineen. Vettä kyllä jaksoi vaivaisesti nostaa. Pitää kokeilla ajaa öljyt kuumaksi. Tai sit mun patentti kusee alipaineen matkalle.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tolle bilteman käsialipaine pumpulle pisteet täältä. Ainut huono, mikä tuossa on, niin ne muoviletkut on turhan jäykät, mut voihan tuohon toisetkin hommata.
Käy aika moneen hommaan, missä tarvii imeskellä nesteitä. Helppo tuo säiliökin tyhjennellä... |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mulla ei akkukoneella nostanut vaan piti valovirtaporalla pyörittää pumppua. Ei riittäny kiekat akkukoneessa. Lisäksi laitoin tippakannulla imuletkun täyteen.