![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
|
Minulla on tuollainen moponetin imuri, on ollut hyvä monessa öljyhommassa:
http://kauppa.motonet.fi/web/guest/e...ductid=75-1002 Imevällä saa öljyt näppärästi pois sellaisistakin paikoista, joista on hankala laskea öljyä pois, esim. tyhjennystulppa puuttuu, ei ole tarpeeksi isoa alle mahtuvaa astiaa jne. Kaikkien imevien kanssa on huomattavasti apua siitä, että öljy on lämmintä. Kylmä öljy tulee pilliä pitkin aika hitaasti.
|
|||
|
|||
|
Tuo porakonepumppusysteemi kävi ittelläki mielessä ja jos se kerran toimii niin taitaa olla kustannustehokkain/tolkuin vaihtoehto...
Sopivasti halpis porakonekkin jouten.
|
||||
|
||||
|
tota käsimallia oon ittekkin miettinyt. sellainen n30e IP:n sähkönen anto savut kun kahteen autoon peräjälkeen vaihoin.
Tiseliä oon pumpannut menestyksellä silläkin... Yst terveisin. kesälaatuako tankissa. |
|
|
|||
|
|||
|
Eiku ihan öljynvaihtoon kaavailin.
Mikään oo niin perseestä kun viritellä niitä repale pohjamuoveja sinne alle.... Tietysti jos nakkais roskiin mutta mun tuurilla heti kivi remmin välissä.
|
||||
|
||||
|
mutta joo. toi porakone jos kerran nostaa vois olla kyllä voittaja, tai sitten pitää ostaa tollainen satkun biltema / motonet.
|