![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Eihän se tämäkään ole vitsi mut en tiedä itkeäkkö vaiko nauraa ![]() http://raakaapeliaraksalla.blogspot.fi/
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
3 vuotta ( Ystäviemme/Tovereiden ) Rakennusmiesten jälkiä korjanneena, vahva olettamus että ko.työmaalla on puhuttu jotain muuta kuin suomea......
|
|||
|
|||
![]()
Mutta varmaksi tätä ei kannata sanoa - suomalaisenkin rakennustyön laatu on "ihan vähän" laskenut niistä ajoista, kun puhuttiin laadusta. Tai no, laatua se on p**kakin laatu.
|
|
||||
|
||||
![]()
Sehän onkin vain vahva olettamus......
|
||||
|
||||
![]()
hauskaa luettavaa http://keskustelu.suomi24.fi/node/541698
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Pääministeri Katainen vieraili mielisairaalassa. Potilaat seisoivat pitkinä riveinä niiden käytävien varrella, joita myöten pääministeri kulki. Kataisen ohittaessa potilasta tämä aina kumarsi ja sanoi:
- Hyvää päivää! Kiitos hyvästä hallituksesta, herra pääministeri! Ulko-oven vieressä rivin viimeisenä seisova mies kuitenkin vain nyökkäsi ja sanoi: - Hyvää päivää. Katainen pysähtyi miehen eteen ja kysyi: - Miksi sinä ainoana koko joukosta et kiittänyt hyvästä hallituksesta? Mies siirteli hieman epävarmasti jalkojaan ja vastasi: - Minä en ole hullu. Minä olen hoitaja...
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Maailman luotetuimat autot | legro | Chit-Chat | 3 | 24.11.2007 11:00 |
Maailman asiallisin taikuri! | Palex | Chit-Chat | 4 | 08.03.2007 18:36 |
Miesten maailman vertailu... | h-a-r-z-a | Chit-Chat | 1 | 28.04.2006 18:22 |
Maailman nopein nallekarkki | H@nde | Chit-Chat | 5 | 04.03.2005 18:31 |
Talma maailman kartalle. | MakeH | Linkit | 3 | 13.02.2005 11:04 |