Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.02.2013, 18:26
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 623
Perusasetus

Jotain pientä tuli tehtyä viikossa:
  • uudet puskurit
  • helmat palkista
  • takavalojen siirto
  • uudet ajovalot
  • uudet vilkut eteen ja sivuille
  • paljon reikien paikkausta
  • lokasuojat oli levikkeiden kohdalta täysin mädät, eli nekin uusiki
  • uusi maali pintaan spraypullosta, värikoodi RR23
  • levikkeet lasikuidusta (rumat ja reisille meni muottia myöten)
  • vinssipeti
  • sähköt valoille uusiksi


Tässä kuva väristä ja lisää kuvia tulee edestä ja takaa heti kun kerkeän ottamaan.


Viimeksi muokannut GaryRock : 18.02.2013 18:29
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.02.2013, 12:58
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 623
Perusasetus

Pari kuvaa lisää



Takavalot on vähä ylempänä kuin aiemmin.





On isoa, pientä ja viirusilmää, yhdet vilkkuvatkin löytyy

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.03.2013, 07:10
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 623
Perusasetus

Etujouset alkoi murjottamaan, joten elvytin niitä hieman motonetin peräkärrypakan latilla.


Pienin pois ja uus vähän pitempi tilalle. Keula nousi joku nelisen senttiä ja meno on pehmeää.
Samalla vaihdoin uretaanipuslat eteen ja lähes kaikkialle taakse.

Renkaiden halkaisijan vaihdellessa aina välillä, heittää myös nopeusmittari, joten päätin hommata tälläsen alkuperäisen tilalle. http://www.polo-motorrad.de/en/digit...lleuchten.html
Check Engine ja Jarrunesteen -valot puuttuvat, mutta ilmankin pärjää. N tarkoittaa tietenki nelivetoa
Taustavalo on kamala, mutta muuten pätevä vehje. Polttoaineanturin skaalausta varten tuli jo hommattua elektroniikat, mutta toteutus on vielä vaiheessa.

Nopeusanturissa on paljon säätövaihtoehtoja. Magneetteja voi olla 1-6kpl ja renkaan halkaisijaakin voi kasvattaa metriin asti. Näillä luulis saavan jakolaatikon lähdöstä sopivian nopeustiedon säädettyä kohdalle.


Lähdöstä otin yhden pultin pois ja porastin reiän magneettia varten


Anturin kiinnitys jakolaatikon päässä.

Mittari odottaa vielä laatikossa asennusta ja loppujen sähköjen valmistumista.

Viimeksi muokannut GaryRock : 27.03.2013 07:13
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.03.2013, 11:21
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 623
Perusasetus

Kötöstelin kattotelineestä, verkosta ja kulmaraudasta katolle telineen tms.



Samalla sai valot kiinni vähän paremmin ja tuohon on helpompi köyttää supikoirat ja muun haisevan kuorman mustekaloilla

Aineet makso muutaman kympin.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.03.2013, 19:19
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 623
Perusasetus


Eilen hain imusarjan ja ruiskun rungon soodapuhalluksesta ja tänään tuli kasattua koko himmeli. Jäi vain muutama ylimääräinen osa .
Enää pitää keksiä joka letkulle oikea paikka.

Viimeksi muokannut GaryRock : 29.03.2013 21:33
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 30.03.2013, 07:00
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Renkaiden halkaisijan vaihdellessa aina välillä, heittää myös nopeusmittari, joten päätin hommata tälläsen alkuperäisen tilalle. http://www.polo-motorrad.de/en/digit...lleuchten.html
Check Engine ja Jarrunesteen -valot puuttuvat, mutta ilmankin pärjää. N tarkoittaa tietenki nelivetoa
Taustavalo on kamala, mutta muuten pätevä vehje. Polttoaineanturin skaalausta varten tuli jo hommattua elektroniikat, mutta toteutus on vielä vaiheessa.

Nopeusanturissa on paljon säätövaihtoehtoja. Magneetteja voi olla 1-6kpl ja renkaan halkaisijaakin voi kasvattaa metriin asti. Näillä luulis saavan jakolaatikon lähdöstä sopivian nopeustiedon säädettyä kohdalle.


Lähdöstä otin yhden pultin pois ja porastin reiän magneettia varten


Anturin kiinnitys jakolaatikon päässä.

Mittari odottaa vielä laatikossa asennusta ja loppujen sähköjen valmistumista.[/QUOTE]








Mitä enemmän laitat magneetteja sitä tarkemman saat siitä mittarista,eli jokaiseen pulttiin,voi olla että ei ala yhellä toimimaan..
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!

Viimeksi muokannut cybress : 30.03.2013 07:03
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 30.03.2013, 07:45
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 623
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
Mitä enemmän laitat magneetteja sitä tarkemman saat siitä mittarista,eli jokaiseen pulttiin,voi olla että ei ala yhellä toimimaan..
Kyllä sen pitäs toimia. Muuten voi loppua säätövara, koska toi on tarkoitettu suoraan eturenkaaseen (prätkän jarrulevyn pultteihin) ja renkaan säätövara on metriin asti ja magneettien määrä yhdestä kuuteen.

Nyt kun pistän yhden magneetin ja kerron mittarille niitä olevan neljä, niin ~3.75 perävälitys huomioiden ollaan aika lähellä sitä tilannetta, että magneetit olis suoraan renkaassa tai vanteessa. Mittarille kerron renkaan halkaisijan olevan ~680, enkä todellista 725mm, niin nopeuden pitäs olla oikein.

Muita vaihtoehtoja on kaks magneettia ja mittarille sanon niitä oleva kuus ja sillon mittarille pitäs kertoa halkaisijan olevan noin 900mm. Nämä taitaa olla ainoat vaihtoehdot näillä välityksillä ja renkailla.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 02.04.2013, 11:28
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 623
Perusasetus


Hyvin se mittari toimii.

Viimeksi muokannut GaryRock : 03.04.2013 06:05
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 02.04.2013, 11:29
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 623
Perusasetus

. .

Viimeksi muokannut GaryRock : 03.04.2013 06:06
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, suzuki, äijämaasturi


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Ostetaan 64-66 valiant/dart Subtara O/M/V Ajoneuvot 0 21.10.2012 16:47
Ostetaan 64-66 vuoden dart/valiant/letukka Subtara O/M/V Ajoneuvot 0 23.09.2012 10:37
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48
Plymouth Valiant Brougham -75 Vaihto maasturiin Savis O/M/V Ajoneuvot 3 01.08.2006 15:53
M: Suzuki Samurai O/M/V Muut 0 31.05.2004 19:13


Sivu luotu: 19:44 (GMT +2).