![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ja vielä, vaatinee paineen poljinsylinteriltä, et kuormavenassa mikään liikkuu? Viisaammat kertovat...
__________________
RUMARACING Esla T4 |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kun saatiin ilmanippa paikalleen jarrupaineen säätimeen, niin johan meni poljin kovaksi. Mutta ei vaan päästänyt niitä nesteitä millään takajarruille. Jos löydät venttiilin ja olet halukas siitä pääsemään eroon niin ostan sen sulta mielellään. Kunhan on toimiva. Pientä hikeä pukkaa kun projekti venyny näinkin pitkälle. 11 pv päästä pitäisi olla Ruotsissa. Sitä ennen pitäisi keretä muutoskatsastamaan, ja kenties tekemään hienosäädöt vielä.. ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
On tuossa männässä toi palautusjousikin. Mutta jos vehkeet alkaa jumittamaan, niin jarrupaine toimii palauttajana jos perän korkeus vaihtuu ajon aikana. Mutta on kyllä pakko olla jotain tukossa, ettei mene millään venttiilistä nestettä takajarruille.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#4
|
|||
|
|||
![]() Kiitos foorumin osaajille!
Lukemalla wanhoja postauksia, yyveitä osaajilta (kiitokset heille) niin saatiin kytkin ja jarrut kondikseen.
Kytkimeen auttoi pääsylinterin pesu, hoonaus ja korjaussarja(suomen viimeinen?,aineskin motonetin). Johan rupesi ilmaus onnistumaan sen jälkeen. Jarrujen kanssa päädyttiin seuraavaan. Orkkis Toyon jarrupaineensäätimellä heitettiin vesilintua. Soitto Racersplaceen Tuus sulaan varmisti että hyllystä löytyi Alltstarin brakeproportioning valve nupilla, hintaan 47€, (huomattavasti halvempi mitä esm Wilwoodin merkkivehje). Kuulema sama toiminta. Kävin hakemassa take-awayna.. ![]() Orkkis jarrunesteiden kierrossa oli myös venttiililtä palautus eteen. Se linja jätettiin t-liittimen avulla olemaan. Allstarin j-p säädin laitettiin linjalle joka lähtee taakse jarruille ennen akselia ja letkua. Venttiili säädettiin "täysille" ja ruvettiin ilmaamaan. Jonkun verran pumpattiin mutta nyt näyttäisi toimivan. Pitää ihan käydä jarrudynolla hienosäätämässä ennen katsastusta. Lumella ja jäällä vähän niin ja näin tuon tuntuman kanssa ![]() Niin joo, jarrupääsylinteri ilmattiin Mikjusin sivuilta löytyneen avun avulla.. ![]() ![]() Ajoin myös kuusykkösen eilen lämpimäksi sen jälkeen kun olin pari tuntia turannut vaihteistoöljyt sisään.. Ei mitään vuotoja. Hyvin se käy. Mutta tyhjäkäynnillä kun hurauttaa vähän kierroksia niin käy sen verran alhalla että mittarissa välähtää oisko laturin valot.. Muuta suoranaista ongelmaa en ole huomannut.. Paljon pientä hienosäätöä tosin ![]() Viimeksi muokannut KingCabster : 23.02.2013 08:58 |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Tänään sain leimalle heti heittämällä.. Vaikka tuosta jarrupaineensäätimestä otti ensin ongelmaa tuo katsastusmies. Mutta soitteli kuiteskin 2 tunnin päästä että nyt ois paperit valmiit. Kierrejousiprojekti läpi 2 % merkinnöillä otteeseen..
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä !
__________________
- Levannon We(l)ho - |
![]() |
Luokat |
1989, hj61, ilmausongelma, landcruiser |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Landcruiser HJ61 1989 takalukko ongelma | KingCabster | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.02.2013 06:54 |
Myydään Landcruiser HJ61 -87 | tåjåta | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 05.12.2012 17:44 |
Myydään Toyota HJ61 delar å.m -1989 körd 3hundratuusen+ | Rojota | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 16 | 03.11.2009 22:56 |
Myydään M: Toyota Landcruiser HJ61 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.09.2008 06:38 |
M Toyota LandCruiser HJ61 v.1989 (Kone ei toimi) | MMumme | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 09.04.2008 22:27 |