Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 15.02.2013, 21:38
Tuomo Tuomo ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 03.04.08
Sijainti: Lahti, Finland.
Perusasetus

ja sitten kun ruvetaan kuusiokolopultteja vetämään pyssyllä kiinni niin nepä vasta huonoja tuloksia antaakin:-). aika monta pulttipyssykauppiasta on meidän firmasta lähteny kyynel silmässä ku ei ookkaan se oma, puheiden ja valmistajan testitulosten perusteella huippuvempainen tehot ollutkaan "ihan" sitä mitä on luvattu...

eipä siinä, se IR:n sähköpyssy on varmasti hyvä.

Vastaa lainaten
Vanha 15.02.2013, 21:43
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP

Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Perusasetus

Momenteista oon kuullut myyjiltä, että osassa mitataan suoraan karalta ja osassa hylsystä. On kuulemma huikeita eroja noissa lukemissa.
Vastaa lainaten
Vanha 15.02.2013, 22:04
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lavanelikko Näytä viesti
Momenteista oon kuullut myyjiltä, että osassa mitataan suoraan karalta ja osassa hylsystä. On kuulemma huikeita eroja noissa lukemissa.
Pitää paikkaansa, mitä enemmän jatkoja tai liitoskohtia on käytössä, sen heikompi teho...
En nyt muista montako eri mittaustapaa noilla koneilla on ja käyttävätkö kaikki samaa standardia. Uskoisin kyllä että IR on kumminkin tällä hetkellä se tehokkain paineilma ja akkuversioissa.
Onneksi on kaikki menossa mittaustavoiltaan samaan standardiin taikka sanoisinko samaan mittaustapaan.
Euroopan unionin osalta ollaan lähestymässä sitä optimaalia näidenkin suhteen, ainakin sähkötyökaluissa ja akkuvermeissä, valitettavasti tällä hetkellä se ei kumminkaan ole sitä.

joten vielä Suomessa ollaan tässä mututuntumalla ja se joka koneen ostaa itselleen... Tottakai pitää sitä parhaimpana oli se sitten merkki mikä tahansa, näin tulee olemaan jatkossakin... En ikinä usko että pelkkien lukujen perusteella pystyy löytämään parhaan työkalun. Nämä ole itse todennut moneen kertaan, joten olen lopettanut merkkien välisen vertailun tyystin, asiakkaan kone on aina se paras ja joskus se tarvii huoltoa tai korjausta.
Aina tulee joku jolla on enemmän Watteja, Amppeereja taikka Newtoneja enemmän ja sitähän me halutaan hankkia itsellekkin.
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Sivu luotu: 02:45 (GMT +2).