Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petr
niin mä vähän epäilinkin...  Tuskin kovin moni on raskinut tuollaista Calminin puskuria tilata jenkkilästä. Kinkyn hyvä eteneminen lumessa varmaan johtuu kohtalaisen sileästä pohjan muodosta...rojut on aika hyvin suojassa palkkien sisäpuolella...ja kun ei ole sellaista perinteistä akselia edessä (putki + murikka) niin lumi ei kasannu siihen eteen sellaiseksi tönkyräksi. Tietenkin hyvä kuski kruunaa toimivan kokonaisuuden 
|
Ei oo kaikki panssarit enää nissanissa sileänä, paitti hardoksit

Eikä tuo ois tuolla ajamattomalla suolla liikkunu mihinkään ellei Niko ja Jyty ois noita uria sinne kiltisti kaivattanu, toisaalta jos siinä ois ollu lumilinko keulilla...

Aika paljon on tosiaan tuo keula helpottanu etenemistä, kun on tollanen pulkan mallinen. Huoleti pystyy ajamaan about puolenmetrin kannon tai kiven yli liu-uttamalla eikä töksähdä vasta kuin taka-akseliputkeen. Saakelin suorat akselit!!!


Mut kyl tää on sit joka saakelin ojan penkalla jumissa mahan varas ja suot, ei uskois miten kovan imun nuo panssarit suosta saakaan

Onneks on noita hyviä vinssaus pisteitä, kuten Jyty viime reissulla, hyvin osasi pahoissa paikoissa apuna odotella

Onkos Niko viel tänä talvena sahvaaria järjestämässä? Pitäis nuo uuvet bl-vanteet sisäänajaa jos vaik rupiais ilmat boggereitten sisäpuolella pysymään