Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.02.2013, 20:17
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Pitäs vissiin oikein pubiin lähteä kaljalle.

__________________
HJ61
MMC
  #2  
Vanha 15.02.2013, 22:02
Ooppeli:n Avatar
Ooppeli Ooppeli ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.01.06
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 1.110
Perusasetus

Hiljaista ollut tällä keskustelulla. Mie avaan ääneni. Saunaa ja kaljaa ja saunakaljaa.
Huomenna sit katsomaan seurahuone rallia.
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day"
  #3  
Vanha 15.02.2013, 22:23
Hanna:n Avatar
Hanna Hanna ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 01.05.11
Sijainti: Imatra
Viestit: 673
Perusasetus

Minä täällä hei!

Karjalaa, juutupe ja kynsienlakkausta
  #4  
Vanha 15.02.2013, 22:27
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Just tulin saunasta, join pari kengurukaljaa ja nyt järkyttävä selkäkipu pakottaa sänkyy selällee..
  #5  
Vanha 15.02.2013, 22:31
Hanna:n Avatar
Hanna Hanna ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 01.05.11
Sijainti: Imatra
Viestit: 673
Perusasetus

Pirkka on lääke kaikkeen, sillä se närästyskin lähtee

Sami hei, ota kans Pirkkaa. Se auttaa ainaki omaa selkäkipuun, ei tartte napata roppeja ku ottaa pari Pirkkaa
  #6  
Vanha 15.02.2013, 22:33
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Perusasetus

Nyt tekis vähän *piip* mieli. Auttaako pirkka siihenkin?
  #7  
Vanha 15.02.2013, 22:36
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Ei auta pirkka eikä mitkää lääkkeet.. Toista viikkoo on jo niin saatanan kipee et aamusin just ja just pääsee sängyst ylös ja töist ku tulee ni ei voi oikee tehä muuta ku maata selällää ja oottaa et tulee uni.. Melko perseestä ettenkö sanois..
  #8  
Vanha 15.02.2013, 22:44
Hanna:n Avatar
Hanna Hanna ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 01.05.11
Sijainti: Imatra
Viestit: 673
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Nyt tekis vähän *piip* mieli. Auttaako pirkka siihenkin?
Kyllä se auttaa ihan kaikkeen!


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 Näytä viesti
Ei auta pirkka eikä mitkää lääkkeet.. Toista viikkoo on jo niin saatanan kipee et aamusin just ja just pääsee sängyst ylös ja töist ku tulee ni ei voi oikee tehä muuta ku maata selällää ja oottaa et tulee uni.. Melko perseestä ettenkö sanois..
Voin kuvitella ku tuo oma selkäkää ei mikää kovin terve yksilö oo...
Nyt se on taas ollu kipee ja vihlonu sun muuta mut töissä oon kyenny viel olemaa, tiiä sitä vaik täst joutus lomautetuks, sit on aikaa parannella selkää Pirkalla...
  #9  
Vanha 15.02.2013, 22:27
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Perusasetus

Viime launtaina närästi niin kovaa, että menin kesken illan nukkumaan. Yöllä heräsin klo 4 närästykseen, ja puhalsin kaiken pihalle. Samalla nousi myös se kuume.

En ole juonut viikolla montaa kuppia kahvia, kun olen sitä närästystä koittanut välttää. Ja rasvaisia ruokia. Jopa kaljakin närästi, mitä ei ole koskaan tehnyt.

Nyt otan pitkästä aikaa pirkkaa. Vielä ei närästä, saas nährä kuinka äijän käy.
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Olut polli vepele Chit-Chat 29 02.11.2008 18:43
Olut vs. Pimpparalla Joske Chit-Chat 9 23.08.2008 16:27
Olut kysymys... SukiSuki Chit-Chat 30 04.04.2005 00:53
Olut ei lihota MäIte Oluet 0 07.06.2002 14:54
Paha olut Lars Oluet 0 22.09.2001 12:38


Sivu luotu: 07:24 (GMT +2).