![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
no on minustaki vähän liian kova kulutus...... pittääpä kokeilla kun lähen hallille. kiitoksia
__________________
Joo ei sole poka niin son näin! |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Hiluxiin lukko.
Kertokaas millä tommosen Hiluxin saa näillä keleillä pellolla kulkemaan, vai saako millään... Ajeltiin tossa riistalenkkiä pellolla, semmosta vanhaa jälkeä paineltiin. Noo tietenkin kääntöpaikalla jäljeltä alas ja lapparihommiksi.. Elikkäs kertokaahan: -Auttaako lukko jommassa kummassa perässä kuinkakin paljon etenemiseen ja kummassa? - Paljonkohan sellaisen laittaminen kustantaisi? Olisiko hintansa väärrti remppa? Eli etenemisen paraneminen suhteessa hintaan. - Voitteko suositella hyvää pajaa jossa moista operaatiota voisi kysellä? Sanotaan alueella Uusimaa/ Varsinais-suomi. - Samalla reissulla voisi tehdä helpoimman eli käsittääkseni sen 3 " korotuksen. -Kiitos |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Siitä lähetään et jos et pie lavalla painoo nii parhaiten auttaa edessä. Takana saattas olla jonkinnäköinen kitkalukko.
Hintaan vaikuttaa paljon se minkä tyyppisen lukon laittaa. Onko se paineilmatoiminen kytkettävä lukko, Detroitlocker mallin ratkaisu, palalukko vai mikä? Noista eka on kyl kallein 800-1300 kompuroineen? Toka vois irrota puoleen tonniin ja vika vielä vähemmän. Hinnat noin hintoja suomesta ostettuna..
__________________
Emmie tiiä |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Nii ja tuo korotus, millanen hilux?
__________________
Emmie tiiä |
|
#5
|
|||
|
|||
|
LN 170 eli -99
Oisko tietoa mahdollisista remppaamoista? Yv:tä jos jollakulla kiinnostusta ja alustavaa hinta-arviota. Mahtasko noi toimia yhellä kompuralla? |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Nii nuo hinnat siis per murikka..mut toimii yhellä. Pajoista en siellä tiiä.
Korinkorotus tuohon halvempi tehdä. Tarkotus varmaa saada pyörille tilaa? Pikkasen saa nostettua sauvoja tiukkaamalla ja laittamalla taakse jousien ja akselin väliin palikat ja hommaamalla pidemmät riipukkeet.
__________________
Emmie tiiä |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Varmaan halvin keino etenemisen parantamiseen tuossa tilanteessa on kun laittaa ketjut.
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Sama laite ja sama ongelma itellä, Arppi tuli vaikka maksaakin, toimii yhdellä kompuralla. Itellä vielä ns parempi kompura, viimestelynaulainkin toimii, tuli yhdellä taksvärkkityömaalla kokeiltua. 31x10,5x15 olis ketjut ylimääräiset, käyttämättömät
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
mistä löytyy sopivaan hintaan hiluxiin niitä kunnon lavakuomuja eikä mitään pressuhässäköitä
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
| LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
| käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
| M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
| MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 | |