![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jokohan nyt loppuisi jarrujen päälle jääminen, Selvisi että Type III Hydrovacissa on itsessään takaiskuventtiili ja jos jarrupääsylinterissä on myös sellainen..... niin seuraa jumitus. Poistin venttiilin pääsylkystä, tai oikeastaan vaihdoin tilalle sellaisen mistä oli romut poistettu sisältä. Jos alkuviikosta tulisi Rockautosta tilattu kunnostettu 261:n kaasari, Niin pääsisi taas koeajolle.
__________________
www.classicjeepparts.com |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Siinä uudestaan toi Hydrovacin toiminta:
__________________
www.classicjeepparts.com |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Potsikuski toi Rockauton paketin + tullin saapumisilmoituksen tänään
![]() Tein nettitullauksen jo perjantaina USPS:n tracking numberilla, Niin sain paketin itselleni muutamaa päivää nopeammin. Paketissa oli Autolinen kunnostama Rochester, Joka on tarkoitettu Chevyn 261cid kuutoseen..... Eli siis virityskaasari 235:seen ![]()
__________________
www.classicjeepparts.com |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Chevrolet Van -89 6.2d | jallu80 | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 05.04.2010 13:03 |
| Myyty Chevrolet G-7117 Projekti vm. 1942 | Jeeper | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 03.12.2009 12:08 |
| Myyty M: Chevrolet P/U -67 | Streetpunk79 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 17.12.2008 19:34 |
| Myydään chevrolet | trouble | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.05.2008 10:52 |