![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
mulla kuskin oven kytkin ainakin ilmeisesti toimii, kun ovea aukoessa penkin alla napsahtaa rele (takalasinpyyhin?) voisko nuo halvaantua jos vaan yks on kuollu ?
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#2
|
||||
|
||||
|
ja toimii taas !!!
aika jännä systeemi, tuon monitoimireluhässäkän saa testattua ihan virtalukon ja takalasin lämppärin napilla, piippaa vastaukseksi... mulla oli useammasta tarkistuksesta huolimatta sulake 12 löysä, siis ehjä mutte kontaktia eteenpäin, ja silti piippas MFU vastaukset, nyt kun sähkö kulkee oikein, piippauskin on voimakkaampi, samalla oli muuten halvaantunu takalasin lämppäri ihme vehes ja Lucas ![]() ja ovikytkimet voi testata myös ilman työkaluja, kytkemällä takapyyhkijän päälle, jokaisen oven avaus pysäyttää pyyhkimen ...
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 09.02.2013 20:53 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Siis hä?!!! Oikeesti?
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#4
|
||||
|
||||
|
kyl ! kuskin penkin alla joku "turva"rele, joka siis katkaisee ovea avatessa takalasinpyyhkijän sähköt, ja GooGlaillessa löyty mokoma konsti myös ovikytkimien toiminnan toteamiseks kätsGää sinänsä - äkkiä oisin tänkin laittanu Lucas piikkiin...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
On siinä taas Britti-insinöörillä ollut Pelle Peloton hattu päässä!
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#6
|
||||
|
||||
|
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Viittiskö joku selkeäpäinen lukasta tuosta yllämainitusta linkistä ajatuksella sivut 355 ja 356 ... Liittyy lämmitylaitteen letkutuksiin ...
Mä oon hämmästelly tuon oman lämppärin kurlutusta tovin, ja nyt kun tuota kuvaa tulkitsin niin totesin letkutuksen olevan ristissä, ja lopputulemana ilmeisesti kenno ei oo koskaan tullu ihan täyteen... Päätelmä perustuu kuvan nuoliin, jotka on hiukan harhaanjohtavat ... Lämppärin kenno on kotelossaan pystyasennossa, ja jos neste ajetaan sinne väärinpäin, eli ylhäältä sisään, ei liitoksen yläpuolinen (mahdollinen) ilmatila koskaan täyty ? Miks ne nuolet vaihtaa suuntaa kuvissa ? Vaihtaaks nestekierto lämppärissä myös ? Ny on sen verta röhänen olo ettei ihan tajuu, eikä jaksas lähtee testiajolle, mutta pikasella koekäytöllä letkujen sinksauksen jälkeen ei kurluta, ja lämppäristä tulee kuumempaa kuin koskaan mun aikana... Saattas myös selittää pitkään ilmestyneitä öljyjäämiä, kun ei se lämpkenno oo vielä ikuna rempan jälkeen huuhtoutunut kattoaan myöten ... puuh, niisk ja köh... !
__________________
- Levannon We(l)ho - |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Traktori-topic | baxxter | Chit-Chat | 482 | 30.05.2024 22:46 |
| topic poisto | Heguli | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 2 | 11.05.2011 08:28 |
| Flippikeula topic | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 03.12.2007 21:37 |
| Uusi topic | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 02.12.2003 22:20 |