Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.02.2013, 17:45
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 1.195
Perusasetus

Paa mutteri esim. laakerilukitteella kiinni jos vaan stefa on vaihdettu ja aja niin kauas kuin pääsee.
Sopiva kireys ettei ahdista, jos 500tkm ajettu niin ajoa vaan. Mulla oli takaperän laakerit ihan paskana ja metalli irtoillut poskilaakereista mutta välitys ei ääntänyt yhtään. Kai sillä olis vielä 100tkm ajanut mutta välitysten vaihdon takia avasin. Ilmeisesti oli ylikiristetty väysten poiston toivossa?
Voihan sen vaikka knöölätä migillä sopivaan kohtaan jos viimeinen voitelu on menossa?

__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig,
after a couple of hours you realize the pig likes it.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hiluxin perän laakerien numerot _Metal_ Tekniikka & Jutustelu 19 06.10.2013 20:05
Ostetaan HJ perän pinnapullteja nalle00 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 08.06.2012 17:20
hj:n kk ja rk laakerien kiristys momentti? räyhäracing Tekniikka & Jutustelu 3 27.02.2010 00:07
hj:n eturenkaan laakerien vaihto Tekniikka & Jutustelu 2 11.08.2007 14:19
hj:n perän lukko talli-paallikko Tekniikka & Jutustelu 2 11.02.2007 20:32


Sivu luotu: 00:48 (GMT +2).