![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Paa mutteri esim. laakerilukitteella kiinni jos vaan stefa on vaihdettu ja aja niin kauas kuin pääsee. Sopiva kireys ettei ahdista, jos 500tkm ajettu niin ajoa vaan. Mulla oli takaperän laakerit ihan paskana ja metalli irtoillut poskilaakereista mutta välitys ei ääntänyt yhtään. Kai sillä olis vielä 100tkm ajanut mutta välitysten vaihdon takia avasin. Ilmeisesti oli ylikiristetty väysten poiston toivossa? Voihan sen vaikka knöölätä migillä sopivaan kohtaan jos viimeinen voitelu on menossa? ![]()
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hiluxin perän laakerien numerot | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 06.10.2013 20:05 |
Ostetaan HJ perän pinnapullteja | nalle00 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 08.06.2012 17:20 |
hj:n kk ja rk laakerien kiristys momentti? | räyhäracing | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 27.02.2010 00:07 |
hj:n eturenkaan laakerien vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.08.2007 14:19 | |
hj:n perän lukko | talli-paallikko | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.02.2007 20:32 |