![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Tasaisesti ja pahemmin nykimättä tuli tommonen -64 Galaxie pikku Audin perässä. Järkeä kun käyttää niin tallissakin selviää Bilteman työkaluilla. ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
No joo tais olla pikkusen huono vastaus kysymykseen tuo meikän.
Taitaa mua vaan pelottaa sellaset pomppu liina hommat ku oon muutaman kerran nähny ku vetopiste irtoo. loppu
|
|||
|
|||
![]() Mulla on käytössä vanha 5tonnin nostoraksi
hyvin on kestäny neliveto Jontikalla vetää pitkää patea mutakuopasta irti puskuri on 10mm kamalla rungossa kiinni, tosin vetopiste on ihan M24 nostosilmukka mutteri mikä on pultattu ja hitsattu RHS 6mm.n puskuriin
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
En laittas minäkään ihan periaatteesta... niin monta läheltäpiti tapausta nähneenä. Tiellä hinaukseen ihan ok.
|
|
|||
|
|||
![]()
Se on helvetin hyvä hinausköysi, ei nyi eikä nypi perässä tulevaa kun joustaa sopivasti.
Sopii myös yhtä hyvin maahan jäätyneen kaivonrenkaan irtikiskomiseen, jos teet hommaa yksin ja omalla kalustolla... Kuoleman keksintö, ihan sama ajaa sitten vaikka kelkalla tai pyörällä 150km/h tolppaan tai kaiteeseen. |
|
||||
|
||||
![]()
hyvä ja hino keksinto kannataa ehdottomasti hankkia
kokemuksia Pro Compin ja arb liinoita mielestäni arb liinassa venymä suurempi kannataa kokeiilla vinssatessa tota varsikin suossa |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kummalla renkaalla tulevaisuuta? 38" vai 37" 15" tuumasena | Ahma | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 18.12.2011 17:06 |
shimmi "levy" - vai mikä se oli | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 12.03.2010 22:54 |
Myyty neljä uutta 2"x6m procomp pomppuliina | lepoantti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.02.2009 07:42 |
8" vai 10" vanne 38/13/15 renkaalle | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 19.11.2008 17:06 |
suzuki sj 413 31" vai 32" kummit | *make* | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.08.2008 17:09 |