![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Jos ei aurata niin tulos kattomaan.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ilmoittautumisia tullut vasta 2 kpl, lisää kaivattaisiin jotta ajopäivä järjestetään, vielä on kuitenkin vuorokausi aikaa ilmoittautua.
t. Kulmakorpi Off Road Park |
|
||||
|
||||
![]()
Olis kyllä kiva tulla ajamaan kun edellinen reissu päättyi turhan lyhyeen... Täytyy kuitenkin skipata tämä kerta kun olen reissussa. Maaliskuussa sitten uudestaan.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ilmoittauduttu.
|
|
||||
|
||||
![]()
ilmottauduttu ranken puolesta apparin ominaisuudessa.
|
||||
|
||||
![]()
Ilimoja pitelee eiku ilmoitus lähtenyt
|
|||
|
|||
![]()
Ilmoittautumisia tuli 8 kpl joten ajopäivä järjestetään normaalisti. Lunta on satanut taas reilusti sitten viime ajopäivän ja pe-la on lisää luvassa ennusteiden mukaan n. 10 cm eli viime ajopäivänä ajamalla "avatut" reitit ovat taas saaneet lumipeitteen. Maa on sulaa ja lumen alla oleva jää on ohutta, joten pehmeääkin löytyy sitä hakeville.
laskiaisen kunniaksi Kulmakorpi tarjoaa hernerokkaa ja kuumaa mehua. Tervetuloa viettämään Kulman laskiais lauantaita. t. Kulmakorpi Off Road Park |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KULMAKORVESSA AJOPÄIVÄ 1.9. KLO 10-17 | Kulmakorpi | Tapahtumat | 16 | 05.09.2012 05:41 |
KULMAKORVESSA AJOPÄIVÄ 18.8. KLO 10-17 | Kulmakorpi | Tapahtumat | 18 | 19.08.2012 18:21 |
KULMAKORVESSA AJOPÄIVÄ 28.7. KLO 10-17 | Kulmakorpi | Tapahtumat | 24 | 31.07.2012 10:56 |
KULMAKORVESSA AJOPÄIVÄ 14.7. KLO 10-17 | Kulmakorpi | Tapahtumat | 21 | 17.07.2012 07:23 |
KULMAKORVESSA AJOPÄIVÄ 26.5. KLO 10-17 | Kulmakorpi | Tapahtumat | 30 | 28.05.2012 19:02 |