![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Tuollaisella pitkällä painalluksella saa esille kaikenlaisia toimintoja siellä täällä, esim. yksittäisten tekstiviestien poistaminen.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Jos puhelimissa on blue töötit,voipi tietoja siirtää luurista toiseen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Puhelin pääsee firman atk-nörtin käsittelyyn, ei tarvii itse tehdä mitään....
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä muuten karmeempaa luuria saa hakea kuin tuo Lumia 710. Sekoilee ihan omiaan vaikka luuria ei edes käytä. Jos siihen joku soittaa ja ei kerkiä vastata niin ei riitä että katsot logista kuka soitti vaan sitä hemmetin numeroa pitää vielä klikkaa että katoaa se ilmoitus vastaamattomasta numerosta. Välillä se näyttää yhteystiedot ja välillä ei. Ihan arpapeliä koko puhelimen toiminta. Viikon sisällä on jo kolmatta kertaa resetoitu koko puhelin kun se sekoaa totaalisesti.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kertokaas viisaammat miksi lumia 820 tekee omineen laskua?
Puhelimella ei ole käyty kertaakaan netissä tai ladattu mitään ohjelmia. Eihän automaattiset-päivitykset voi tuota tehdä..? |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Janne1986;974394]Kertokaas viisaammat miksi lumia 820 tekee omineen laskua?
Puhelimella ei ole käyty kertaakaan netissä tai ladattu mitään ohjelmia. Eihän automaattiset-päivitykset voi tuota tehdä..?[/QU Kyllä se vaan taitaa sitä laskua itsekseen tehdä... Itse kun ostin tuon 800:sen niin myyjä sano mulle ettei kannata edes aukasta luuria jos ei ole nettiä liittymässä, koko ajan kai ne seikkailee ja ehtii jotakin dataa, ihme vehkeitä! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
lumia 800 | k.j | Chit-Chat | 57 | 25.04.2014 20:32 |
Myyty Nokia Lumia 800 | tuska | O/M/V Muut | 1 | 02.03.2013 02:01 |
Nokia Lumia 800, mykkä navigaattori? | SnowBall62 | Chit-Chat | 1 | 23.10.2012 06:24 |
Myydään Nokia Lumia 800 | T3lkkä | O/M/V Muut | 0 | 28.09.2012 21:48 |
Ostetaan Nokia Lumia 900 | Jess | O/M/V Muut | 0 | 27.06.2012 15:32 |