![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Se mitä se testeri mittaa ei kerro mitään siitä auton päästöjen määrästä. Se testausmenetelmä on siis ihan kivikaudelta ja tämän takia se vituttaa. (siis diesel autoissa)
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
No nyt ei tartte taas pelätä vähään aikaa! jeeppi mäni läpi... Mut ylä ja alapallot pittääpi jossain vaiheessa vaihtaa, oikeelle, Hyvin olivat löysät kieltämättä, mut katsuri vaan neuvoi kohteliaasti! Joo on niitä ihme ukkoja joskus kohdalle sattunut, etenki hj.n kanssa meinas yhen äijän kanssa mennä hermo. Normi katsastuskin kesti sillä varmaan 45 min. Sanoi ihan suoraan että noin vanhat autot pitäs saada liikenteestä pois. Asenne kohdllaan! No en ikinä, jos mahdollista, vie entiselle valtion konttorille! ja tää tapahtu jotain 2007-8??
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
hinta olis ok jos katsuri viittis edes yrittää saada päästöistä läpi. esim lada kun ei menny päästöistä ni korjaamolla käänsivät yhtä ruuvia puol kierrosta ni jo meni läpi. mutta näissä asemissa jossa vaan kerran polkastaan ja todetaan että ei menny läpi ni huhuh. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tuon takia, minä aikoinaan kun tuli enempi (ainoastaan) dieselillä ajettua, niin käytin testissä dieseli huollossa. Sama hinta, mutta sai tarvittaessa säätää samalla. ja sit voi huoletta kääntää syötöt takasin "kohilleen"...
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Mua pelottaa se että minkälainen katsuri tulee. Joko se että on liian lepsu tai sitten aivan umpi takakiree kusipää mikä ei päästä edes uutta autoa läpi.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Mua katsastus pelota, mutta oikeasti harmittaa vanhan moottorin kiusaaminen luukuttamalla sitä kuin mielipuoli. Tässä kohtaa on varmaan ollut katsastusmääräyksiä laatimassa Suomen moottoritpaskaks ry., sen verran järjettömältä tuo touhu vaikuttaa. Muuten saa katsastaa ihan pykälien mukaan ja sit korjataan se mitä tarttee.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Todettakoon tohon diiselin kierrättämiseen: ne diiselit mitä itsellä on ollut ajossa, yksi oma ja lukuisia firman vehkeitä, ajan säännöllisesti hyvin lähelle kierrosrajotinta ennen vaihtamista. Ei se vekotin siitä hajoa, jos on muuten perusterve kone. Ja sen takia ne kaiketi on tehtaalla rajoittaneet kierrokset johonkin lukemaan ettei hajoa. Eiköhän se kone enempi tykkää siitä, että poltellaan karstaa pois kuin että vedätetään pikkukierroksilla. Ajossa on ollut autoja 90-luvun puolivälistä eteenpäin, paketti- sekä kuorma-autoa.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Enemmän vituttaa kuin pelottaa, aina saa vääntää jos sattuu vanhempi katastushenkilö kohalle. Kyseessä muutellut vehkeet.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
no ei tietenkään ehjä ja säädöissään oleva kone tuohon hajoa, mutta mitään todellista järkeä siinä ei ole
jotain massarullaa vastaan isoimmalla vaihteella vedätys olis paljon fiksumpi ja todenmukaisempi, mutta monikohan siitä sitten itkis ? useimmat turbosavukonemiehet ainakin ![]() ok - meni ohi aiheen... mut itse katsastus yleisesti ei pelota...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Tumpula Racing Team |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mikä pelottaa eniten OFFAAMISESSA (poll) | sjeeppi | Chit-Chat | 37 | 01.02.2008 21:52 |
Miksi??? | Chit-Chat | 14 | 02.07.2006 17:39 | |
miksi!miksi!patrollin kytkin asiaa voi keutana | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 24.04.2006 19:18 | |
Miksi pelottaa? | Venlis | Kysy MäIteltä | 12 | 24.01.2004 09:40 |
Miksi poltat? Miksi kannattaa lopettaa? | MäIte | Health | 0 | 05.05.2002 17:56 |