Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Sports > Yleisurheilu

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.07.2004, 19:00
Posityyhtynen Posityyhtynen ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.06.04
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 66
Perusasetus

Hyvä, että edes joitain olympialaiset kiinnostaa! Musta on erityisen kivaa, kun lähetykset tulee inhimilliseen aikaan eikä keskellä yötä toiselta puolen palloa. Ajattelin periaatteesta kannattaa Kreikkaa vähän kaikissa lajeissa. Voittihan isäntämaa jo jalkapallon EM-kultaakin

I don't necessarily agree with everything I say.
-Marshall McLuhan-

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Olympialaiset Rainy Chit-Chat 1 10.12.2006 17:59
Viinaralli 21.06.2004 tuska Tuskan Parahdus - The True Stories 0 22.06.2004 12:17
MM-2004 Jucca Jääkiekko 8 26.04.2004 09:09
Terassikausi 2004 ElämänPeluri Outdoor hobbies 10 16.04.2004 14:40


Sivu luotu: 00:33 (GMT +2).