![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Oletteko käyttäneet tuota samaa lasku "ohjelmaa" kuin mitä minä tuossa olen ainakin yrittänyt? Tuo ohjelma sanoo tuossa että pinjon change 0.00 ihan sama miten noita tukivarsien mittoja muuttelee? mitä teen väärin? |
|
||||
|
||||
![]()
Tänään kävin hakemassa eräältä kanssa harrastajalta penkit.
Edit: Piti ihan mielenkiinnosta punnita niin penkin mukana tulleiden kiinnikkeiden kanssa painaa tuo penkki 5,5kg ![]() Viimeksi muokannut revu : 27.01.2013 17:34 |
|
||||
|
||||
![]() Heh
Laitahan sit ilmajousitus penkin alle nii ei pahasti ryttyytä
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tällä viikolla on ollut paremmin aikaa puuhailla tallilla.
tuollaiset kiskot tuli kuskin penkkiin ja samassa kuvassa näkyy jollain tapaa penkin ja kiskon väliin tuleva "sovite" pala. Vastaava systeemi tuli tehtyä apparin penkkiinkin mutta toisaalta kun asiaa rupesin miettimään niin taidan jättää kyseisen ominaisuuden pois apukuskin penkistä. Se saa olla paikallaan kunhan vaan ei ole näkö kentässä ![]() Tuollainen laatikko tuli penkin alle. Tuon alle olisi tarkoitus sulloa polttoaine tankki(sama suunnitelma apukuljettajan penkin alle. Siihen pääsi jo istumaan ja päristelemään ![]() Huomennakin olisi ilmeisesti aikaa käydä tallilla ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Onko tämä projekti edennyt sit viime näkemän? Ja kuvia kansalle!!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jarruja on tullut rakenneltua, mutta kuvia ei ole hirveesti tullu otettua. Hj:n jäähdytetyt levyt tuli hommattua joka nurkkaan ja satulat samoin. Levyt reijitin ja satulan kiinnikkeet pitäisi saada seuraavaksi sorviin. Piirtelin ruutupaperi kuvan plasma leikkeestä ja eräs tuttu insinööri piirteli minulle leikkaus kuvat ja eräs Kuopiolainen metalli firma leikkasi plasmalla satulan kiinnikkeet. Nuita Aihioita tuli tilattua 6kpl mistä yhden jo sorvasin vituiksi kun olin onnistunut tekemään jonkin mitta virheen.
Penkkien alla olevat laatikot on nyt valmiit ja ulko reunalle tein tuollaisen huoltoluukun. Luukkusta pääsee käsiksi esim polttoaineen siirtopumppuun yms. sälään. Tankkeja tulee 2kpl noin 20L säiliöitä ja ne tulee penkkien alle. Olen yrittänyt pähkäillä mahdollisia ongelma kohtia mitä 2 erillistä säiliötä aiheuttaa niin arvelin että laitan siirtopumput ja muutaman venttiilin polttoainelinjoihin niin järjestelmä ilmaa itse itsensä jo ennen syöttöpumppua ja pumppujen imut tulee tankeista siten että aina vähintään toinen pumppu saa imettyä polttoainetta vaikka autoa kallistelisi. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suikka projekti ”taasen” *Toinen projekti tuli taloon* | jonetzu | Maasturiprojektit | 61 | 22.07.2011 20:51 |
Myyty ct-20 projekti tbo | tonnisata | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 16.07.2011 11:17 |
Myydään BJ 42 -81 Projekti | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 07.07.2009 16:42 |
LR:stä RR:ksi Projekti | RR82 | Maasturiprojektit | 38 | 25.06.2009 12:30 |
M/V LR -56 107" projekti | LRV8 | O/M/V Muut | 4 | 27.06.2005 09:31 |