Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.01.2013, 17:45
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Perusasetus

Velkopopovicky, Urquell, ja sitten Pirkaa päälle.

  #2  
Vanha 26.01.2013, 19:56
tleppis:n Avatar
tleppis tleppis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.09.09
Sijainti: ylivieska
Viestit: 459
Perusasetus

onx tääl ketää mitään en ooo otttan eheehhe
  #3  
Vanha 26.01.2013, 20:09
eilhik eilhik ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 10.11.08
Sijainti: skavaböle
Viestit: 582
Perusasetus

Karhua muutama saunan jälkeen.

Ei enempää eikä vähempää.
  #4  
Vanha 26.01.2013, 20:16
JuuPeri:n Avatar
JuuPeri JuuPeri ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.01.07
Sijainti: Vihanti
Viestit: 620
Perusasetus

Muutama purkki koffia nautittu tallisa. ootella et sauna lämpiää nii sitte passaa rappaaminen tälle iltaa
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel
  #5  
Vanha 26.01.2013, 22:10
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Yks saunakalja 0,5 Carlsberg taas juotu. Eipä tuu juur muuta otettua, kukahan jois nuo kirkkaat 40% lahjaputelit pois haittaamasta, ite en osaa. 😝
  #6  
Vanha 26.01.2013, 22:25
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Yks saunakalja 0,5 Carlsberg taas juotu. Eipä tuu juur muuta otettua, kukahan jois nuo kirkkaat 40% lahjaputelit pois haittaamasta, ite en osaa. ��
sama vika miul.. ei tuo kirkas tai muutka jäykät mee ku hätä tapauksissa
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
  #7  
Vanha 26.01.2013, 23:00
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Rompe1 pyysi välittämään terveiset kaikille kakkapyllyille et lonkero ja vodka sprite 7,90€, ihanan halpaa, paikassa M/S Finnlady
__________________
Huono tie, parempi mieli.
  #8  
Vanha 26.01.2013, 23:02
reynolds reynolds ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.08.10
Sijainti: Lohja
Viestit: 253
Perusasetus

En minäkään ole ääretön kirkkaiden ystävä mutta hätätapauksessa ilmottaudun kyllä tilanteen vakavuuden vaatimiin aputoimiin
Tämän kyllä joutui kirjoittamaan ja toinen silmä kiinni
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Olut polli vepele Chit-Chat 29 02.11.2008 18:43
Olut vs. Pimpparalla Joske Chit-Chat 9 23.08.2008 16:27
Olut kysymys... SukiSuki Chit-Chat 30 04.04.2005 00:53
Olut ei lihota MäIte Oluet 0 07.06.2002 14:54
Paha olut Lars Oluet 0 22.09.2001 12:38


Sivu luotu: 18:12 (GMT +2).